2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عروس دیگه...البته واس ما به عروس دوماد جدا پول یا سکه میدن ولی چرا واس خونواده باشه بخصوص طلا و سکه واس عروسه...شاپاژ هم همینطور

زندگی زیبا و مثبت از ذهنی زیبا و مثبت ساخته می شود

برا عروس 

زخمی عشقی وطنم باید کنارت بمانم ...❤️و اگر من برای همه ی دنیا چیزی نبودم عیبی نداشت ؛ تنها میخواستم عزیز تو باشم 🖤 عزیز تو بودن انگار ، عزیز خدا بودن بود ...

اگه خونواده دوماد ینی خواهرشوهر و مادرشوهر کادوها و شاباشارو جمع کنن و ببرن و حتی به شما چیزی نگن و ...

خرج عقد با خانواده شما بوده یا خانواده داماد؟

خداجونم ممنونم که فرشته کوچولوتو گذاشتی توی دلم.....امیدوارم خدا فرزندی سالم صالح یار امام زمان، خوش قدم، خوش روزی، عاقبت بخیر بهم بده
خب منم یه سوال بپرسم با اجازه استارتر کادوهای پاتختی دقیقا مال کیه؟

عروووووس

زخمی عشقی وطنم باید کنارت بمانم ...❤️و اگر من برای همه ی دنیا چیزی نبودم عیبی نداشت ؛ تنها میخواستم عزیز تو باشم 🖤 عزیز تو بودن انگار ، عزیز خدا بودن بود ...

خب منم یه سوال بپرسم با اجازه استارتر کادوهای پاتختی دقیقا مال کیه؟

اونم همش واس عروسه دیگه...مگه غیر از اینه...مثلا من واس خودم با پولای پاتختی طلا خریدم یه مقدارشم دادم شوهرم واس کولر که پول کم داشت

زندگی زیبا و مثبت از ذهنی زیبا و مثبت ساخته می شود
مال کسی که خرج داده

ما عروسی بکنیم مطمئنم خانواده شوهرم تومنی خرج نمیکنن

و مطمئنم برا کادوها مادرشوهرم میگه ک کادوهای پاتختی برا منه

اونموقع چی بگم بهش؟؟

صلوات برا تعبیر نشدن خواب داداشم وخوب باشه وبراظهورآقا بفرستین دعا کنین شهریور عروسیم بشه خدا حاجتتون رو بده😙😙😙الهی آمین
خرج عقد با خانواده شما بوده یا خانواده داماد؟

ربطی نداره گلم....با هر کی باشه شاباش و کادو واس عروسه....بخصوص کادوی عقد صد در صد واس عروسه

زندگی زیبا و مثبت از ذهنی زیبا و مثبت ساخته می شود
ربطی نداره گلم....با هر کی باشه شاباش و کادو واس عروسه....بخصوص کادوی عقد صد در صد واس عروسه

برای این میگم که اگه خانواده شوهرش دادن، خب هیچی نگه،دعوای الکی پیش نیاره اول زندگی

خداجونم ممنونم که فرشته کوچولوتو گذاشتی توی دلم.....امیدوارم خدا فرزندی سالم صالح یار امام زمان، خوش قدم، خوش روزی، عاقبت بخیر بهم بده
ما عروسی بکنیم مطمئنم خانواده شوهرم تومنی خرج نمیکنن و مطمئنم برا کادوها مادرشوهرم میگه ک کادوهای پ ...

وا خب نده بش بگو ما رسم داریم واس خودمه تازشم خرج هم مای شما نبوده انقد ساده نباشینا

زندگی زیبا و مثبت از ذهنی زیبا و مثبت ساخته می شود
برای این میگم که اگه خانواده شوهرش دادن، خب هیچی نگه،دعوای الکی پیش نیاره اول زندگی

اخه شاباش دیگه خیلی زوره....من برقصم بهم پول بدن بعد بیان بگیرن

زندگی زیبا و مثبت از ذهنی زیبا و مثبت ساخته می شود
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز