2777
2789
اینو اصلا بو نکردم راستش. چطوری هست؟ اره سلیقه عطریمون عین همه 'راستش من میرم عط ...

خيلى طرفدار داره ولى من دوسش ندارم ولى شوهرم ميخره چون خودش دوسش داشت بنظرم بوى صابون ميده

  فقراتشى است كه خوبيها راميسوزاندثروت پرده اى كه بديهاراميپوشاند

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من عاشق عطرهای گلی ملایم با ته بوی گل یخ و یاس و کلا گلهای سفید هستم 

يك زمانى عاشق هپى كلينيك بودم البته هنوزم دوسش دارم 

  فقراتشى است كه خوبيها راميسوزاندثروت پرده اى كه بديهاراميپوشاند

بعضی عطرا باید ب تن بشینه من عطر لانکومو خریدم اصلا خوشم نیومد بااینک یکی استفاده میکرد و خوشم اومد از عطرش

اینجانب یک روانشناس    هستم... اگه خدا بخواد  
بعضی عطرا باید ب تن بشینه من عطر لانکومو خریدم اصلا خوشم نیومد بااینک یکی استفاده میکرد و خوشم اومد ...

لانكوم بوى قوى داره بدم نمياد خوشمم نمياد

  فقراتشى است كه خوبيها راميسوزاندثروت پرده اى كه بديهاراميپوشاند
لانكوم بوى قوى داره بدم نمياد خوشمم نمياد

اره خیلی سنگین بود سر دردمیگرفتم ترجیح دادم فقط عطرای خنک بخرم


اینجانب یک روانشناس    هستم... اگه خدا بخواد  
بولگارى يك مدل داره حالت گردى داره رنگ طوسيش رو داشتم اونم خوشبو بود

اره اونم خووبه 

بعضی مردونه هاام خوبن مث دیزایربلو دانهیل

اینجانب یک روانشناس    هستم... اگه خدا بخواد  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز