2777
2789
اینو اصلا بو نکردم راستش. چطوری هست؟ اره سلیقه عطریمون عین همه 'راستش من میرم عط ...

خيلى طرفدار داره ولى من دوسش ندارم ولى شوهرم ميخره چون خودش دوسش داشت بنظرم بوى صابون ميده

  فقراتشى است كه خوبيها راميسوزاندثروت پرده اى كه بديهاراميپوشاند

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

من عاشق عطرهای گلی ملایم با ته بوی گل یخ و یاس و کلا گلهای سفید هستم 

يك زمانى عاشق هپى كلينيك بودم البته هنوزم دوسش دارم 

  فقراتشى است كه خوبيها راميسوزاندثروت پرده اى كه بديهاراميپوشاند

بعضی عطرا باید ب تن بشینه من عطر لانکومو خریدم اصلا خوشم نیومد بااینک یکی استفاده میکرد و خوشم اومد از عطرش

اینجانب یک روانشناس    هستم... اگه خدا بخواد  
بعضی عطرا باید ب تن بشینه من عطر لانکومو خریدم اصلا خوشم نیومد بااینک یکی استفاده میکرد و خوشم اومد ...

لانكوم بوى قوى داره بدم نمياد خوشمم نمياد

  فقراتشى است كه خوبيها راميسوزاندثروت پرده اى كه بديهاراميپوشاند
لانكوم بوى قوى داره بدم نمياد خوشمم نمياد

اره خیلی سنگین بود سر دردمیگرفتم ترجیح دادم فقط عطرای خنک بخرم


اینجانب یک روانشناس    هستم... اگه خدا بخواد  
بولگارى يك مدل داره حالت گردى داره رنگ طوسيش رو داشتم اونم خوشبو بود

اره اونم خووبه 

بعضی مردونه هاام خوبن مث دیزایربلو دانهیل

اینجانب یک روانشناس    هستم... اگه خدا بخواد  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

مردای سایت

shahinb | 2 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز