2777
2789
من ميس ديورم خريدم بنظرم موندگاريش ازجادور بيشتره ولى بوى جادور رو بيشترميپسندم

ی سوال بعضیا میگفتن این عطر برای رده سنی 35 ب بعده واقعا اینطورع؟ من18سالمه


اینجانب یک روانشناس    هستم... اگه خدا بخواد  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عطر ال ساب هم بوى گل ميده ولى بوى گرمى داره براى زمستون خوبه بوى گل ياس وبهارنارنج 

اره آفرین دقیقا بعد این سه تا الی ساب به این ادکلن ها نزدیکتر هست 

من جادور_آیدل _نارسیسو صورتی رو بیشتر میپسندم 

باوقار و شیک 

بچه ها ببخشید رفتم عکس عطر که گفتی رو انداختم ولی آپلود نمیش ...

هنگامه جان شماام نظر بده راجب اینی ک گفتم رده سنیو اینا 


اینجانب یک روانشناس    هستم... اگه خدا بخواد  
ی سوال بعضیا میگفتن این عطر برای رده سنی 35 ب بعده واقعا اینطورع؟ من18سالمه

كدوم يكى؟ اگرمنظورت جادور هست نه اتفاقا خواهرم دانشجو هست ولى اينو ميزنه وهمه ازش اسم عطرشو ميپرسن اتفاقا بنظرم عطر جوون پسنديه

  فقراتشى است كه خوبيها راميسوزاندثروت پرده اى كه بديهاراميپوشاند
كدوم يكى؟ اگرمنظورت جادور هست نه اتفاقا خواهرم دانشجو هست ولى اينو ميزنه وهمه ازش اسم عطرشو ميپرسن ا ...

مرررسی گلم

اینجانب یک روانشناس    هستم... اگه خدا بخواد  
اره آفرین دقیقا بعد این سه تا الی ساب به این ادکلن ها نزدیکتر هست  من جادور_آیدل _نارسیسو صورت ...

جالبه سليقه هامون شبيه بهم هست /شما عطر كوكو مادمازل رو ميپسندى يانه باتوجه به اينكه عطر معروفيه وخيلى طرفدار داره؟

  فقراتشى است كه خوبيها راميسوزاندثروت پرده اى كه بديهاراميپوشاند
ببین اگر فیک هست واقعا رایحه اش شبیه اصلی نیست خب میترسم نظر بدم  عطر اصلی رو میگم که مناسب 20 ...

ن گلم دخترخالمم همین عطرو داره و اصلش بوش مث همون بود ک خودم بو کردم منک اونو نخریدم فقط پرسیدم 


اینجانب یک روانشناس    هستم... اگه خدا بخواد  
جالبه سليقه هامون شبيه بهم هست /شما عطر كوكو مادمازل رو ميپسندى يانه باتوجه به اينكه عطر معروفيه وخي ...

باعث بانیه خیر شدمااا


  

اینجانب یک روانشناس    هستم... اگه خدا بخواد  
جالبه سليقه هامون شبيه بهم هست /شما عطر كوكو مادمازل رو ميپسندى يانه باتوجه به اينكه عطر معروفيه وخي ...

اینو اصلا بو نکردم راستش. چطوری هست؟ اره سلیقه عطریمون عین همه 'راستش من میرم عطر فروشی همه رو بو میکنم اخرش ادکلن خودمو میخرم میام بازم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

خسته نشو ✨

utopian | 12 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز