2777
2789
اینو اصلا بو نکردم راستش. چطوری هست؟ اره سلیقه عطریمون عین همه 'راستش من میرم عط ...

خيلى طرفدار داره ولى من دوسش ندارم ولى شوهرم ميخره چون خودش دوسش داشت بنظرم بوى صابون ميده

  فقراتشى است كه خوبيها راميسوزاندثروت پرده اى كه بديهاراميپوشاند

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من عاشق عطرهای گلی ملایم با ته بوی گل یخ و یاس و کلا گلهای سفید هستم 

يك زمانى عاشق هپى كلينيك بودم البته هنوزم دوسش دارم 

  فقراتشى است كه خوبيها راميسوزاندثروت پرده اى كه بديهاراميپوشاند

بعضی عطرا باید ب تن بشینه من عطر لانکومو خریدم اصلا خوشم نیومد بااینک یکی استفاده میکرد و خوشم اومد از عطرش

اینجانب یک روانشناس    هستم... اگه خدا بخواد  
بعضی عطرا باید ب تن بشینه من عطر لانکومو خریدم اصلا خوشم نیومد بااینک یکی استفاده میکرد و خوشم اومد ...

لانكوم بوى قوى داره بدم نمياد خوشمم نمياد

  فقراتشى است كه خوبيها راميسوزاندثروت پرده اى كه بديهاراميپوشاند
لانكوم بوى قوى داره بدم نمياد خوشمم نمياد

اره خیلی سنگین بود سر دردمیگرفتم ترجیح دادم فقط عطرای خنک بخرم


اینجانب یک روانشناس    هستم... اگه خدا بخواد  
بولگارى يك مدل داره حالت گردى داره رنگ طوسيش رو داشتم اونم خوشبو بود

اره اونم خووبه 

بعضی مردونه هاام خوبن مث دیزایربلو دانهیل

اینجانب یک روانشناس    هستم... اگه خدا بخواد  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز