2777
2789
عنوان

انتخاب

| مشاهده متن کامل بحث + 469 بازدید | 74 پست
یعنی بعد عقدیا عروسی ممکنه قبول کنه ؟البته اصلا خسیس نیست و فوق العاده دست و دلبازه

عزیزم من با اینکه با همسرم دوست بودم..اما نه حق طلاق بهم داد نه مهریه بالا زد و سال اول چیزی رو که شریکی با هم خریدیم رو یک بهونه آورد و به نام خودش زد ...اما الان هر چیزی که خریدیم به نام منه...منظورم اینه که زمان باید بگذره تا دو طرف بتونن به هم اعتماد کنن..میتونم بپرسم مهریه مد نظر ایشون چقدره؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

به نظرم خیلی زود شذروع کردید برای به نام زدن خونه و .... ببینید ایشوناگر ادم خوبی نباشه بعدا تو زندگی انقدر اذیتت میکنه که حاضری خونه و مهریه و همه چیزو ببخشی و بری دوما الان ببین رفتارش و کردارش و زنداریش چطوره سوما حق داره نمیتونه از حالا اعتماد کنه شو.هر خواهر من از اول همه چیزو زد به نام خواهرم بنده خدا یه مدت نمیذاشت خواهرم هر جا بره یا تنها بره یا دیر بره خونه میترسید خونه رو برداره و بره حقم داره بلاخره تمام دارایی یه مرد تو مملکت ما یه خونهاست که میتونهبهش تکیه کنه چهارما شما دیدتون رو مثبت کنید لطفا اصلا معنیی نداره نداره که از حالا به فکر مرگ و .... اینا باشید به این فکر کنید که یه زندگی خیلی عالی و شاد در کنار ایشون داشته باشید و در اخر از رفتن به مشاوره ازدواج غافل نشید 

مسله مهمیه حتما در موردش حرف بزنید ولی برای فرار از تنهایی زیر بار خواسته ایشون نرید بلکه به تفاهم ب ...

عزیزم نمیخوام فرار کنم خیلی خواستگار داشتم اما این اخلاقش واقعا عالیه . ولی خب ادم اونقدر میشنوه که یارو بعد عقد و عروسی اخلاقش عوض میشه میترسم

اولاً ایشون عمرشون  ایشالله صدسال باشه 

ولی خدای نکرده اگه مرحوم بشن شما سهم الارث دارید 

مهریه یه حدمتوسط انتخاب کنید پایین تر ازاونچه که خودتون میگید وبالاتر از اونچه که آقا میفرمایند

حق طلاق را بگیرید 


 یک خانومم که حجته مسلمانی ام امام حسین علیه السلامه این جمله را توی فیلمِ روز واقعه ازیک نصرانی که شاهد واقعه ی کربلا بود شنیدم

بنظرم هر دوی شما تا حدودی حق دارید الان بخاطر قیمت سکه اون اقا و خانوادشون حق دارن که زیر بار سکه دو برابر نرن،شما هم بالاخره باید پشتوانه ای داشته باشید سعی کنید از یک راه خوب به توافق برسید

اوضاع را تغییر خواهم داد⛅
برداشت اشتباه میکنه . میگه تو به من اعتماد نداری و از اینده ازدواج با من میترسی . خیلی داغونم . از ط ...

اگه با 110سکه مهریه مشکل نداره الکی ردش نکن

بیشتر از این مهریه قابل وصول نیست

تو ایران معمولا دخترها حق طلاق نمی گیرن

رو سایر مسائل زوم کن

اخلاقش چطوره؟ رود از کوره در نمی ره؟ صبوره؟ حاضره به خاطر زندگیش از یه سری خواسته هاش کوتاه بیاد,

استقلال مالی و فکری داره یا نه؟

اعتقاداتتون نزدیکه به هم یا نه؟

بعد از ازدواج اجازه تحصیل و کار بهت میده؟

تو خونه حبست نکنه؟ 

و تو خونه داری و بچه داری کمکت می کنه؟

Nobody loves you!😶😶😶😶my name is nobody😍😍😍😍😍
خونه داره و ماشین سه تا داره خوبشم داره 

خب پس ديگه نگران چي هستي

بگو مهريه نميخام اصلا خونه بزن ب نامم نصف از خونه رو بزنه و تمام!

وقتي اخلاقش خوبه شخصيتش خوبه اوضاع مالي هم ك خوبه

فقط سعي كن يك مدتي رفت و امد داشته باش شناخت بيشتري پيدا كني 

قبلا ازدواج كرده؟

با اين شرايط خوب چطور تا ٤٠ مجرد مونده؟

يعني كي دنيا تموم ميشه    حالا ك چي مثلا مثال  امروز اعصابم خرده دلم ميخاد بزنم شل و پل تون كنم    

عزيزم مهريه ب عنوان بدهي حساب ميشه يعني بعد از مرگ شخص اول بدهي هاش تسويه ميكنن بعد سهم الارث ميدن

در سهم اقا بجز همسر و فرزندش پدر مادر هم شريك هستن

يكمي در اين زمينه تحقيق كن بعد تصميم بگير!

والا تو سني نيستي ك كسي با اين شرايط خوب دوباره پيدا بشه!

يعني كي دنيا تموم ميشه    حالا ك چي مثلا مثال  امروز اعصابم خرده دلم ميخاد بزنم شل و پل تون كنم    
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز