2777
2789
عنوان

انتخاب

| مشاهده متن کامل بحث + 469 بازدید | 74 پست
یعنی بعد عقدیا عروسی ممکنه قبول کنه ؟البته اصلا خسیس نیست و فوق العاده دست و دلبازه


سلام عزیزم انشااله که اگه به خیر و صلاحتون هست با هم ازدواج کنین . شرایط سخت خونه پدر بهتر از یک عمر پشیمونی بعدازازدواجه

شوهرمنم موقع مهریه نظری ندادن خودش و خانوادش ولی توحرفاش ترسو میفهمیدم که اعتماد نداره چیزی بنامم بکنه ولی خب خداروشکر ازوقتی عقدکردیم همه چیزعوض شد و خودش کم کم فهمید که صادقانه دوسش دارم و ازهیچ کاری دریغ نمیکنه. این خودشمایی که باید تشخیص بدی این آقا قابل تغییر هست یا نه ولی صرفا بخاطر شرایط سخت خانوادگی تسلیم به ازدواج نشووو

سلام. من مهریم ۱۴ تا سکه هست ولی خیلی هم راضی و خوشبختم. تازه من ۲۵ سالمه. من میخواستم مهریم ۸ سکه باشه بابام گفت ۱۴ تا.شما کارمندی دستت تو جیب خودته و چون سنتون بالاست مطمئنن زود باید بچه بیارید پس اگه خدایی نکرده همسرتون فوت بشن بچتون و شما سهم دارین.

به فکر خوشبختی باشین نه مادیات. حق طلاق هم داشته باشی بدون دلیل نمیتونی جدا بشی.

💑جان و جهان من تویی...داداش کوچولوی نازم خیلی دلم برات تنگ شده.لطفا برای آرامش روح برادرم یه صلوات بفرستین.ممنون

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام عزیزم انشااله که اگه به خیر و صلاحتون هست با هم ازدواج کنین . شرایط سخت خونه پدر بهتر از یک عمر ...

خودش میگه به خاطرت تغییر میکنم . چندین بار هم تو مسایل جزیی دیدم به خاطرم تغییر کرده .  یکبار صحبت کردیم از حرفهاش فهمیدم  نظرش اینه بعد از چند سال ازدواج به نام میزنه . فقط ترس ورم داشته که الان با حرفهای دوستان متوجه شدم باید کمی اعتماد کنم چون هیچ تضمین صددر صدی وجود نداده

عزيزم مهريه ب عنوان بدهي حساب ميشه يعني بعد از مرگ شخص اول بدهي هاش تسويه ميكنن بعد سهم الارث ميدن ...

دقیقا چون شرایط خوبی داره و اخلاق خوبش بهم ثابت شده میترسم به خاطر مهریه از دستش بدم 

خب پس ديگه نگران چي هستي بگو مهريه نميخام اصلا خونه بزن ب نامم نصف از خونه رو بزنه و تمام! وقتي اخ ...

یک نامزدی اجباری ناموفق داشته .اون خانم بیماری لاعلاجش را  پنهان کرده . به دلیل اینکه از اول  دوستش نداشته و خود دختره و خانوادها راغب بودن و حتی تهدید به ترد از خانواده شده پذیرفته . رفتم از  اون خانم و خانوادش پرسجو کردم 

اگه با 110سکه مهریه مشکل نداره الکی ردش نکن بیشتر از این مهریه قابل وصول نیست تو ایران معمولا دختر ...

اخلاقش عالیه . بسیار صبوره . کلا به  زن خیلی احترام میذاره . دست و دلبازه . محبت کلامیش عالیه . خیلی به فکرمه . استقلال کامل داره . بسیار روشن فکره . اصلا بدبین نیست . خیلی توجهش بالاست . تو کارها  به خانوادش که کمک میکنه  و معتقده باید به زنشم کمک کنه 

دقیقا چون شرایط خوبی داره و اخلاق خوبش بهم ثابت شده میترسم به خاطر مهریه از دستش بدم 

والا نميدونم چقدر احتمال ميدي با كسي اشنا بشي در اين حد خوب باشه يا بهتر از اين باشه؟

اگه سن كمتري داشتي ميگفتم فرصت بده تا شانست امتحان كني

اما خب حقيقتش با سني ك داري بپذير ك شايد فرصتي پيدا نشه

ناراحت نشي هي ميگم سن

من خودم همسن و سال تو هستم و مجردم

و واقعا پشيمونم بخاطر فرصتهايي ك از دست دادم

١١٤ تا سكه ك موافقت كردن خوب هست

انشالا بعدش هم راجع ب خونه صحبت كن

درسته خانوما مهريه حقشون هست اما ب اقايون هم حق ميدم ك چطور يك دفعه حاصل سالها كار و زحمتشون بدن دست يكي ديگه! هر دو ب اندازه هم حق دارند ك نتونن اعتماد كنند

يعني كي دنيا تموم ميشه    حالا ك چي مثلا مثال  امروز اعصابم خرده دلم ميخاد بزنم شل و پل تون كنم    
یک نامزدی اجباری ناموفق داشته .اون خانم بیماری لاعلاجش را  پنهان کرده . به دلیل اینکه از اول &n ...

نامزد با عقد؟

خانواده دختر راجع ب بيماريش حرف زدن؟

يعني كي دنيا تموم ميشه    حالا ك چي مثلا مثال  امروز اعصابم خرده دلم ميخاد بزنم شل و پل تون كنم    
والا نميدونم چقدر احتمال ميدي با كسي اشنا بشي در اين حد خوب باشه يا بهتر از اين باشه؟ اگه سن كمتري ...

نه عزیزم واقعیت را پذیرفتم که سنم بالا رفته . مرسی از جوابهای دلسوزانت .ممنونم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز