2777
2789
عنوان

انتخاب

469 بازدید | 74 پست

سلام. من یک خانواده سرد و نا بسامان دارم   و خیلی احساس تنهایی میکنم . ۳۵ سالمه .چند ماهه از طریق دوستان مشترک با آقای  ۴۰ ساله اشنا شدم واز اول  خانواده ها در جریان بودند  . ایشان همه ویژگی هاش و اخلاقیاتش عالیه فقط در یک مسئله در ازدواج باهاش شک دارم .  خانواده ایشان مهریه پایین رسم دارن . از طرفی خانواده ما  پایینترین مهریه دوبرابر مهریه مد نظر اوناست .خود آقا هم از اینکه به من حق طلاق بده سرباز میزنه . بعدشم معتقده که هیچ چیزی را نباید به نام زن زد .ایشان و خانوادش الان اصرار به ازدواج دارند . روحیات آقا حساسه . مثلا فکر میکنه اگر من بحث  به نام زدن خونه میکنم به خاطر ترس از طلاقه  در حالیکه ترس من از خدایی نکرده بعد از فوت ایشانه . نتونستم مستقیم این را بگم . به نظر تون چکار کنم ؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خیلی کم اتفاق میوفته ک آقایون همون اول زیر بار این مسائل برن

 شناختی ندارن ب طرف مقابل شون و از عواقبش میترسن شاید ....


ماه هاست دنیا دارد ضدعفونی می شود                                                       گویی مهمان ویژه ای  در راه است ....
بگوبهش خب

برداشت اشتباه میکنه . میگه تو به من اعتماد نداری و از اینده ازدواج با من میترسی . خیلی داغونم . از طرفی خانوادم بدهستند و محیط خونه بده . از طرف دیگه این مخمو خورده که دیگه عقد کنیم 

بگو بهش آقا شماایشالله عمرت هزارسال باشه ولی خب کاره دیگه یه وقت پیش میاد اگه مرحوم شدی من الان  چیکارکنم که اون موقع  آواره نباشم؟

 یک خانومم که حجته مسلمانی ام امام حسین علیه السلامه این جمله را توی فیلمِ روز واقعه ازیک نصرانی که شاهد واقعه ی کربلا بود شنیدم

مسله مهمیه حتما در موردش حرف بزنید ولی برای فرار از تنهایی زیر بار خواسته ایشون نرید بلکه به تفاهم برسید.یادتون باشه خانواده حتی بدترینش نباید باعث ازدواج از روی فرار از شرایط بشه .

کوتاه نیا،شما وخانواده ت قاطعانه بگید شرایط مااینه 

عزیزم خانوادم اصلا حامی نیستند از طرفی از خداشونه ازدواج نکنم و حقوقمو بدم بهشون . تا این سن هم اونا باعث شدن ازدواج نکنم 

خب همون اول که طرف نشناخته نمیاد خونه بزنه ... یکم بگذره خودش اگه مایل باشه همین کارو میکنه..عجله ند ...

یعنی بعد عقدیا عروسی ممکنه قبول کنه ؟البته اصلا خسیس نیست و فوق العاده دست و دلبازه

برداشت اشتباه میکنه . میگه تو به من اعتماد نداری و از اینده ازدواج با من میترسی . خیلی داغونم . از ط ...

چون سنش بالاهست این طوری فکرمیکنه

ازطرف دیگه چون به شماهیچ شناختی نداره میترسه معمولاً آقایون اول زندگی چون شناختی به همسرشون ندارن چیزی به نام خانومشون نمیزنن 


 یک خانومم که حجته مسلمانی ام امام حسین علیه السلامه این جمله را توی فیلمِ روز واقعه ازیک نصرانی که شاهد واقعه ی کربلا بود شنیدم
به جای مهریه بگو نیمی از خونه رو به نامت کنه

عزیزم  اون اقا میگه چون پسر بزرگه و بجز یک برادرش که مهریه ۱۴ تا کرده بقیه برادرها مجردند اگر ما مهریه بالا باشه خانوادش مخالفت میکنند و ناراحت میشن. مطمعنا این پیشنهاد را هم قبول نمیکنه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز