خو اجی
طرف ذهنش اشفته میشه
میگه هنوز نیومده توزندگیم بفکر طلاق وسهمشه.
اول زندگی بدبین نباش اگواقعا همه ملاکاتو داره و ایده اله توکل کن بخدا
الان من ن حق طلاق باهامه
ن حتی میدونم دقیق مهریم چقده باورمیکنی؟
ولی بقدری باهاش ارامش دارم ک همش دلمه براش کادو بخرم بابت تمام مهرومحبتایی ک بمن داره...