عزیزم
چقدر زود به فکر این چیزا افتادی
شما برو برادریتو ثابت کن بعدر دنبال حق و حقوق باش
حالا حق طلاق می خوای اون فرق دارهر
مهریه هم یه تعداد معقول خوبه ولی اگه بخواد اذیت کنه چه زیاد چه کم بهت نمیده اگه آدم درستی باشه اگه خدایی نکرده کارت به طلاق بکشه دست خالی نمیزارتت
ولی اصلا حس خوبی برای شروع نداری با چقدر فکر منفی شروع کردی