2777
2789
عنوان

انتخاب

| مشاهده متن کامل بحث + 469 بازدید | 74 پست
عزیزم میترسم خدا نکرده  فوت کنه و مجبور بشم برگردم خونه پدرم

خدا نکنه چرا فکرای منفی می کنی اصلا اینطوری نرو جلو اما در اشناییتون بیشتر دقت کن طولش بده شما که مجرد که تا الان بودید رفت امد داشته باشید که خانواده تون هم اون بشناسن تحصیل خودتون اون اقا چیه شقلشون چیه 

بنطرم خیلی خودخواهه ،همه چیزو واسه خودش میخاد،مهریه کم میزنه باید خونه به نامت کنه عزیزم.هنوزم هیچی نشده خط ونشون کشیده چیزی بنام زن نمیزنم خیلی پررو هست بنظرم....منم مهریه ،14تا سکه هست ولی کل زندگی بنامم هست 

خدا بهترینو برام میخاد ایمان دارم  

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عزیزم 

چقدر زود به فکر این چیزا افتادی 

شما برو برادریتو ثابت کن بعدر دنبال حق و حقوق باش 

حالا حق طلاق می خوای اون فرق دارهر

مهریه هم یه تعداد معقول خوبه ولی اگه بخواد اذیت کنه چه زیاد چه کم بهت نمیده اگه آدم درستی باشه اگه خدایی نکرده کارت به طلاق بکشه دست خالی نمیزارتت 

ولی اصلا حس خوبی برای شروع نداری با چقدر فکر منفی شروع کردی 


کوتاه نیا وگرنه از چاله در میای میوفتی تو چاه بالاخره زنم باید یه پشتوانه ای داشته باشه


اگه گفتی مهریه بالا و قبول کرد هواست باشه عندالاستطاعه نباشه چون اگر خدایی نکرده کار به طلاق کشید و گفت من توانایی حتی یک سکه هم ندارم دادگاه حق به اون میده هرچیم مهر کردی عندالمطالبه باشه گلم

دختر قشنگم دنیز خانم ۹۸/۱۰/۱۰ ساعت ۱۰:۱۰ امد بغل مامانش قربونت برم دختر نازم
عزیزم  اون اقا میگه چون پسر بزرگه و بجز یک برادرش که مهریه ۱۴ تا کرده بقیه برادرها مجردند اگر م ...

مهريه رو بيشتر كن

اگه ميتونه خونه بخره الان ك ديگه بايد تونسته باشه خريده باشه

نصف خونه رو بجاي مهريه زياد بگو بنامت بزنه!

مجبورش كن خونه بخره با وام و هرجوري ك شده

ديگه تو ٤٠ سالگي نتونه بخره كي ميتونه!؟

يعني كي دنيا تموم ميشه    حالا ك چي مثلا مثال  امروز اعصابم خرده دلم ميخاد بزنم شل و پل تون كنم    

ببینید چون اون آقا به شما هیچ شناخت نداره طبیعیه که اصلاً زیر بار نره 

هنوز اول راه هستید چون چندسال ازازدواج باید بگذره تا اعتماد شکل بگیره 

بنابراین طبیعیه که الان اعتماد نکنه بِ شما


 یک خانومم که حجته مسلمانی ام امام حسین علیه السلامه این جمله را توی فیلمِ روز واقعه ازیک نصرانی که شاهد واقعه ی کربلا بود شنیدم
عزیزم  اون اقا میگه چون پسر بزرگه و بجز یک برادرش که مهریه ۱۴ تا کرده بقیه برادرها مجردند اگر م ...

به نظرمن همچین کاری نمیکنه خودتو ناراحتم نکن  ایشون چهل سال اونجا بوده  تعلاقات خودش بل اون خونه بیشتر به مرور باید پیش بیاد منی که با شما الان هستم ازدواج کردم مهر خیای کمی داشتم اما به محض انیکه زمان گذشت صداقت همراه بودن را دید الان همه چیز به نام منه 

بنظرم خیلی بدبینانه دارید  ب ازدواج نگاه میکنید ...

یه خورده تجدید نظر کنید


یه انتخاب عاقلانه هم بکنید

ک خدای نکرده از چاله ب چاه نیوفتید و  بتونید کنار هم زندگی خوبی بسازید


ماه هاست دنیا دارد ضدعفونی می شود                                                       گویی مهمان ویژه ای  در راه است ....
عزیزم  اون اقا میگه چون پسر بزرگه و بجز یک برادرش که مهریه ۱۴ تا کرده بقیه برادرها مجردند اگر م ...

تو بجاش پيش بيني نكن

الان با وام همه ميتونن يك خونه بخرن ك شايد كوچيك و ارزون هم باشه اما به هرحال خونه هست

اين اقا شغل ثابت داره؟ در امدش چقدره؟

يعني كي دنيا تموم ميشه    حالا ك چي مثلا مثال  امروز اعصابم خرده دلم ميخاد بزنم شل و پل تون كنم    
بنطرم خیلی خودخواهه ،همه چیزو واسه خودش میخاد،مهریه کم میزنه باید خونه به نامت کنه عزیزم.هنوزم هیچی ...

از قبل عقد بنامت كرد با بعدش

يعني كي دنيا تموم ميشه    حالا ك چي مثلا مثال  امروز اعصابم خرده دلم ميخاد بزنم شل و پل تون كنم    
برداشت اشتباه میکنه . میگه تو به من اعتماد نداری و از اینده ازدواج با من میترسی . خیلی داغونم . از ط ...

اگ واست مهم نیس چیزی بنامت کنه خب زنش شو بعداتوزندگی رگ خوابشو بدست بیارمخشوبزن

مهر من ۲۱۴تاس باگلو قرانواینه شمدونو سفرمکه وکربلا..سه دنگ خونه بنام منه وشوهرم هرچی ک داره اعم ازماشین وزمین و...همه مقداریش بنام‌منه ولی اگ بنامم نمیزدمن برام مهم نبودبنظرم مهم علاقس...ایناروبعدن توزندگی به راحتی میتونی بهشون برسی مادیات مهم نیس

یعنی بعد عقدیا عروسی ممکنه قبول کنه ؟البته اصلا خسیس نیست و فوق العاده دست و دلبازه

چرا که نه .... اگه شناختیش  و میدونی که آدم خوبیه مطمئن باش کم کم راه میاد باهات... 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ماز خوبه یا نه

vn_meli | 44 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز