چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
آدمهایی هستند که خیلی وجود دارند.نمی گویم خوبند یا بد،چگالیِ وجودشان بالاست.اصلا یک امضا هستند برای خودشان! افکار،حرف زدن،رفتار و هرجزئی از وجودشان امضادار است.اینها به شدت خودشان هستند.یعنی تا خودشان نباشند اینطور خاص و امضادار نمی شوند که! در یک کلمه،شارپ هستند و یادت نمیرود هستن هایشان را،بس که حضورشان پررنگ است و غالبا هم خواستنی.رد پا حک میکنند اینها روی دل و جانت،بس که بَلدند باشند...این آدمهارا هروقت به تورت خورد،باید قدر بدانی...دنیا پراز آن دیگریهای بی امضائی است ،که شیب منحنی حضورشان،همیشه ثابت است!