2777
2789
کل امشبو داشتم فقط دعا میکردم معجزه بشه و نهایی بیوفته بعد اربعین که بتونم بیشتر بخونم واییی یعنی ا ...

یه چیزی بهت میگم به عنوان کسی که این مسیرو رفته

اشتباه هم بسیار زیاد داشته

بیشترین ضربش رو هم از همین نکنه فلان ، نکنه بهمان های خودش خورده

ببین وضعیت هیچ وقت قرار نیست ایده آل بشه برات

کسی موفق میشه که بتونه ت همون موقعیتی که هست از اون جا به بعدش شروع کنه ایده آل کردنش

چجوری میتونی اوضاع رو برای خودت بهتر کنی؟

فقط استارت بزن و بخون

همممممین

تو توی بدترین حالت ممکن از تمام کسایی که دارن کنکور میون عقبی.خب؟

حالا میخوای چیکار کنی؟ نمیخوای یه حرکتی بزنی و یه قدم بیای جلو؟

من اینو بار ها و بار ها مشاورم بهم گفت

نتونستم درستش کنم

و همین چند روز پیش فهمیدم چقدر از این اشتباه ضربه خوردم.

دانشگاه که بیای مطالب اصلا قرار نیست بهتر بشه

شرایط هم قرار نیست ایده آل تو بشه

حجم و سختی مطالب خیلی خیلی زیادتره

طوری که پیش خودت میگی کاشکی برگردم به زیست دبیرستان...

همینطوری الکی به کسی نمره نمیدن

باید یه کتاب مثلا ۱۰۰ صفحه ای بخونی پر از مطالب جدید و سخت

جز به جز اون کتاب ممکنه تو امتحان باشه

و امتحانشو بدی فقط برای ۹ نمره میانترم...

دانشجو ها هم همون دانش آموزایین که سال قبل سر کنکور باهاشون رقابت میکردی

ولی اون موقع مجبور میشی ۱۰۰ت رو بزاری

حالا که در نهایت مجبوری ۱۰۰ت رو بزاری

از همین الان شروع کن

تا بتونی رشته بهتر و شهر بهتری قبول شی

دیگه وقتشه با ونوس برقصم تو آسمون...ستاره ها رو بچینم ببخشم به ذاتتون:)🎧

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


میخونم ولی من میخوام سال دیگه مهاجرت کنم زیاد برام فرقی نمیکنه فقط دیپلم رو میخوام

اهاااا

پس موفق باشی عزیزم😍😘

دیگه وقتشه با ونوس برقصم تو آسمون...ستاره ها رو بچینم ببخشم به ذاتتون:)🎧

یه چیزی بهت میگم به عنوان کسی که این مسیرو رفتهاشتباه هم بسیار زیاد داشتهبیشترین ضربش رو هم از همین ...

کنکور سخت نیست اون رقابتشه که سخته اون مافیای پشت کنکوره که سخته اون سهمیه هاست که مارو روانی کرده وگرنه خودش سخت نیست

ان شاءلله همه مون بخدا خسته ایم دیگه درسته عادت کردیم اما بازم صدا میاد ضربان قلبمون رو هزاره

هیچ وقت آدم نمیتونه ب صدا موشک عادت کنه من هر سری صدا موشک میشنیدم تو ایام جنگ ب معنای واقعی میلرزیدم از ترس قلبم میومد تو حلقم

هیچ وقت آدم نمیتونه ب صدا موشک عادت کنه من هر سری صدا موشک میشنیدم تو ایام جنگ ب معنای واقعی میلرزید ...

اخی عزیزم ما هم همینجوریم بخدا از بعد آتش بس که گفتن هر شب یا اینا میزدن یا اونا چون اون روستا به شهر ما خیلی نزدیکه صداش جوریه انگار اینجارو میزنن

(◍•ᴗ•◍) ❤

کنکور سخت نیست اون رقابتشه که سخته اون مافیای پشت کنکوره که سخته اون سهمیه هاست که مارو روانی کرده و ...

میفهمم چی میگی...

سال ۴۰۴ بیشترین تعداد رو از نظر سهمیه کنکوری شامل میشد در ۱۰ سال اخیر

ولی از یه جایی به بعد باید موانع رو بپذیری و کار خودتو بکنی

من نوعی زورش به مافیای کنکور و سهمیه نمیرسه

ضمن اینکه زندگیت بعد کنکور هم قرار نیست خالی از ناعدالتی باشه.🫠

کنکور اولیشه و شاید حتی کوچکترینش

سعی کن باهاش کنار بیای و بچسبی به اون قسمتیش که دست خودته

دیگه وقتشه با ونوس برقصم تو آسمون...ستاره ها رو بچینم ببخشم به ذاتتون:)🎧

یه چیزی بهت میگم به عنوان کسی که این مسیرو رفتهاشتباه هم بسیار زیاد داشتهبیشترین ضربش رو هم از همین ...

ممنون که وقت گذاشتی و با حوصله توضیح دادی.🌹

کاملا با حرفات موافقم

تمام تلاشمو دارم میکنم برای نهایی امیدوارم نتیجشو بگیرم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792