یه چیزی بهت میگم به عنوان کسی که این مسیرو رفته
اشتباه هم بسیار زیاد داشته
بیشترین ضربش رو هم از همین نکنه فلان ، نکنه بهمان های خودش خورده
ببین وضعیت هیچ وقت قرار نیست ایده آل بشه برات
کسی موفق میشه که بتونه ت همون موقعیتی که هست از اون جا به بعدش شروع کنه ایده آل کردنش
چجوری میتونی اوضاع رو برای خودت بهتر کنی؟
فقط استارت بزن و بخون
همممممین
تو توی بدترین حالت ممکن از تمام کسایی که دارن کنکور میون عقبی.خب؟
حالا میخوای چیکار کنی؟ نمیخوای یه حرکتی بزنی و یه قدم بیای جلو؟
من اینو بار ها و بار ها مشاورم بهم گفت
نتونستم درستش کنم
و همین چند روز پیش فهمیدم چقدر از این اشتباه ضربه خوردم.
دانشگاه که بیای مطالب اصلا قرار نیست بهتر بشه
شرایط هم قرار نیست ایده آل تو بشه
حجم و سختی مطالب خیلی خیلی زیادتره
طوری که پیش خودت میگی کاشکی برگردم به زیست دبیرستان...
همینطوری الکی به کسی نمره نمیدن
باید یه کتاب مثلا ۱۰۰ صفحه ای بخونی پر از مطالب جدید و سخت
جز به جز اون کتاب ممکنه تو امتحان باشه
و امتحانشو بدی فقط برای ۹ نمره میانترم...
دانشجو ها هم همون دانش آموزایین که سال قبل سر کنکور باهاشون رقابت میکردی
ولی اون موقع مجبور میشی ۱۰۰ت رو بزاری
حالا که در نهایت مجبوری ۱۰۰ت رو بزاری
از همین الان شروع کن
تا بتونی رشته بهتر و شهر بهتری قبول شی