2777
2789
به این چیزا دلتو خوش نکنآموزش پرورش هیچوقت دلش برای دانش آموزا نسوخته

ببین شاید بگی ما تنبلیم ولی بخدا نصف سال مجازی بودیم معلما نیومدن سر کلاس نصف کتاب مونده هیچیشو نمیدونیم بعد میگن حضوری امتحان

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

این اوضاع فقط تو آموزش پرورش نیست

دانشگاه هم ادامه داره.

چهوزارت بهداشت چه وزارت علوم...

حتی بدترم هست چون دانشجو مجبوره از یه شهر دیگه بیاد دانشگاه بلاتکلیفی خالص...

دیگه وقتشه با ونوس برقصم تو آسمون...ستاره ها رو بچینم ببخشم به ذاتتون:)🎧

این اوضاع فقط تو آموزش پرورش نیستدانشگاه هم ادامه داره.چهوزارت بهداشت چه وزارت علوم...حتی بدترم هست ...

قبول دارم ولی ما کنکور داریم تاثیر داره تو کنکور بحث آیندمونه🙂

منم منمممم

نهههههه

برو بشین بخون

تو رو خدا رو آیندت ریسک نکن

اللخصوص رو نهاییا

حتی ۲۵ صدم هم تعیین کنندست

دیگه وقتشه با ونوس برقصم تو آسمون...ستاره ها رو بچینم ببخشم به ذاتتون:)🎧

نههههههبرو بشین بخونتو رو خدا رو آیندت ریسک نکناللخصوص رو نهاییاحتی ۲۵ صدم هم تعیین کنندست

میخونم ولی من میخوام سال دیگه مهاجرت کنم زیاد برام فرقی نمیکنه فقط دیپلم رو میخوام

قبول دارم ولی ما کنکور داریم تاثیر داره تو کنکور بحث آیندمونه🙂

میفهمم چی میگه

وضع پارسال ما هم همین بود...

دیگه وقتشه با ونوس برقصم تو آسمون...ستاره ها رو بچینم ببخشم به ذاتتون:)🎧

یعنی هیچ امیدی نیس عقب بیوفته ؟

کل امشبو داشتم فقط دعا میکردم معجزه بشه و نهایی بیوفته بعد اربعین که بتونم بیشتر بخونم واییی یعنی استرس تمام وجودم و گرفته هی وسط درس خوندن یه حسی بهم میگه از همه ی همسنات عقبی ،

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792