ایتالیا برای تحصیل خیلی خوبه ولی میگن اونجا بیکاری زیاده و شرایط اقتصادی خوبی نداره
ایتالیا من بیشتر واسه اعتبار دانشگاه پزشیکش روش نظر دارم قصدم اینه اپلای بدم آمریکا یا انگلیس آخر سر
با تموم امید تلاش میکنم برای اون هایی که نتونستن و برای آینده ای بهتر، زمین زدن من کار آسونی نیست چون از قبل هزار بار شکستم و سرپا شدم ، مقایسه نمیکنم الا خودمو با آینده خودم و گذشته خودم ،
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
جدی اعتبار دانشگاهش خوبه؟ من شنیده بودم زیاد اعتباری نداره
مدرکش مثل دانشگاه میلان توی اروپا معتبره
واسه منی که قصدم یه دانشگاه توی آمریکا یا انگلیس آخر سر به درد میخوره بیشتر تا مدرک ایران
با تموم امید تلاش میکنم برای اون هایی که نتونستن و برای آینده ای بهتر، زمین زدن من کار آسونی نیست چون از قبل هزار بار شکستم و سرپا شدم ، مقایسه نمیکنم الا خودمو با آینده خودم و گذشته خودم ،
با تموم امید تلاش میکنم برای اون هایی که نتونستن و برای آینده ای بهتر، زمین زدن من کار آسونی نیست چون از قبل هزار بار شکستم و سرپا شدم ، مقایسه نمیکنم الا خودمو با آینده خودم و گذشته خودم ،
با تموم امید تلاش میکنم برای اون هایی که نتونستن و برای آینده ای بهتر، زمین زدن من کار آسونی نیست چون از قبل هزار بار شکستم و سرپا شدم ، مقایسه نمیکنم الا خودمو با آینده خودم و گذشته خودم ،