2777
2789
خب بخون ک بری دیگ برات فرش قرمز نمیندازن ک اگرم انقدر پول داری ک میخوای با پول بری از الان برو چ کار ...

نه زیاد پول ندارم میخوام با مدرک دیپلم بورسیه بشم برم خب اگه برم دانشگاه ایران که فایده نداره وسطش باید ول کنم برم یه کشور دیگه ازمون ورودی بدم

ایتالیا برای تحصیل خیلی خوبه ولی میگن اونجا بیکاری زیاده و شرایط اقتصادی خوبی نداره

ایتالیا من بیشتر واسه اعتبار دانشگاه پزشیکش روش نظر دارم قصدم اینه اپلای بدم آمریکا یا انگلیس آخر سر

با تموم امید تلاش میکنم برای اون هایی که نتونستن و برای آینده ای بهتر، زمین زدن من کار آسونی نیست چون از قبل هزار بار شکستم و سرپا شدم ، مقایسه نمیکنم الا خودمو با آینده خودم و گذشته خودم ،

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه زیاد پول ندارم میخوام با مدرک دیپلم بورسیه بشم برم خب اگه برم دانشگاه ایران که فایده نداره وسطش ب ...

پس ول کن دیگ برو از الان

یا ی کاری کن نمیدونم چ رشته ای قبول میشی ول لیسانس ب ارشد راحت تره کارت

اگ دانشجوی دکترا باشی سخت میشه

ایتالیا من بیشتر واسه اعتبار دانشگاه پزشیکش روش نظر دارم قصدم اینه اپلای بدم آمریکا یا انگلیس آخر سر

جدی اعتبار دانشگاهش خوبه؟ من شنیده بودم زیاد اعتباری نداره

جدی اعتبار دانشگاهش خوبه؟ من شنیده بودم زیاد اعتباری نداره

مدرکش مثل دانشگاه میلان توی اروپا معتبره

واسه منی که قصدم یه دانشگاه توی آمریکا یا انگلیس آخر سر به درد میخوره بیشتر تا مدرک ایران

با تموم امید تلاش میکنم برای اون هایی که نتونستن و برای آینده ای بهتر، زمین زدن من کار آسونی نیست چون از قبل هزار بار شکستم و سرپا شدم ، مقایسه نمیکنم الا خودمو با آینده خودم و گذشته خودم ،

تو هم رشتت تجربیه؟

اره

با تموم امید تلاش میکنم برای اون هایی که نتونستن و برای آینده ای بهتر، زمین زدن من کار آسونی نیست چون از قبل هزار بار شکستم و سرپا شدم ، مقایسه نمیکنم الا خودمو با آینده خودم و گذشته خودم ،

بنظرت ایتالیا با دیپلم معدل ۱۸ منو بورسیه میکنه؟

ایتالیا بورسیه های خوبی میده

تنها نمره ملاک نیست آزمون IAMT هم هست

و باید ثابت کنی واقعاً بورسیه نیاز داری

بورسیه DSUU یه سرچ بزن

با تموم امید تلاش میکنم برای اون هایی که نتونستن و برای آینده ای بهتر، زمین زدن من کار آسونی نیست چون از قبل هزار بار شکستم و سرپا شدم ، مقایسه نمیکنم الا خودمو با آینده خودم و گذشته خودم ،

ایتالیا بورسیه های خوبی میده تنها نمره ملاک نیست آزمون IAMT هم هستو باید ثابت کنی واقعاً بورسیه نیاز ...

ممنونم ازت

میتونم درخواست دوستی بدم اگه سوالی در مورد ایتالیا داشتم ازت بپرسم؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز