2777
2789
عنوان

به کام دل 🧚🏼‍♀️❣️

| مشاهده متن کامل بحث + 486 بازدید | 261 پست

ندار عشقم و با دل سر قمارم نیست
که تاب و طاقت آن مستی و خمارم نیست

دگر قمار محبت نمی برد دل من
که دست بردی از این بخت بدبیارم نیست

#شهريار

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ناگهان پرده برانداخته ای یعنی چه

مست از خانه بیرون تاخته ای یعنی چه

شاه خوبانی و منظور گدایان شده ای

قدر این مرتبه نشناخته ای یعنی چه


هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

گفت : دیگر مثل آن ایام عاشق نیستی

گفتم ای دلبر توهم معشوق سابق نیستی . .

بدون‌تو؟ منی‌نیست. بدون‌تو؟ رویایی‌نیست. بدون‌تو؟ شبی‌نیست. بدون‌تو؟ حرفی‌نیست. بدون‌تو؟ شادی‌ای‌نیست. بدون‌تو؟ هیچی‌نیست. بدون‌تو‌؟ زندگی‌ای‌نیست. بدون‌تو؟ قلبی‌نیست. بدون‌تو؟ دنیای‌پر‌از‌گل‌نیست. بدون‌تو‌؟ چشمانی‌نیست‌که‌من‌ببینم. بدون‌تو؟ من‌همیشه‌یک‌قلب‌شکسته‌دارم. ️.         اخه دورت بگردم من دشمنت نبودم ک اینطوری نابودم کردی:) ️ 

گفت : دیگر مثل آن ایام عاشق نیستیگفتم ای دلبر توهم معشوق سابق نیستی . .

ای عشق همه بهانه از توست

من خامشم و این ترانه از توست

آن بانگ بلند صبحگاهی

وین زمزمه شبانه از توست

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

ای عشق همه بهانه از توستمن خامشم و این ترانه از توستآن بانگ بلند صبحگاهیوین زمزمه شبانه از توست

ماکجا،یارکجا.....

این همه آزار کجا.....!

منه دیوانه کجا،

دلبر دُردانه کجا؛

بدون‌تو؟ منی‌نیست. بدون‌تو؟ رویایی‌نیست. بدون‌تو؟ شبی‌نیست. بدون‌تو؟ حرفی‌نیست. بدون‌تو؟ شادی‌ای‌نیست. بدون‌تو؟ هیچی‌نیست. بدون‌تو‌؟ زندگی‌ای‌نیست. بدون‌تو؟ قلبی‌نیست. بدون‌تو؟ دنیای‌پر‌از‌گل‌نیست. بدون‌تو‌؟ چشمانی‌نیست‌که‌من‌ببینم. بدون‌تو؟ من‌همیشه‌یک‌قلب‌شکسته‌دارم. ️.         اخه دورت بگردم من دشمنت نبودم ک اینطوری نابودم کردی:) ️ 

ماکجا،یارکجا.....این همه آزار کجا.....!منه دیوانه کجا،دلبر دُردانه کجا؛

ماها تو سفٖر کردی و شب ماند و سیاهی

نه مرغ شب از نالهِ مـن خفت و نه ماهی


#شهریار

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792