دلبرک_موفرفری مدیر عضویت: 1404/10/03 تعداد پست: 1080 عنوان به کام دل 🧚🏼♀️❣️ | مشاهده متن کامل بحث + 486 بازدید | 261 پست چگونه دل بسپارم به آنکه عاشق نیستکه عقل با دل درماندهام موافق نیست هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست 1405/04/04 | 19:08 13 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
بآوآن عضویت: 1405/03/02 تعداد پست: 562 حلقه ای بر گردنم افکنده دوستمیکشد هرجا که که خاطرخواه اوست. لوس م🎀خانومای خوشگل هیچوقت باهم براپلم ندارن💅🏼 Birçok yeteneği ve büyük hedefleri olan bir kız.
دلبرک_موفرفری مدیر استارتر عضویت: 1404/10/03 تعداد پست: 1080 تو دل بستی به معشوقی که خود معشوق ها داردرها کن ای دل غافل خدای بت پرستت را؛ روزی چو پادشاهان خواهم که برنشینیتا بشنوی ز هر سو فریاد دادخواهیبا لشکرت چه حاجت رفتن به جنگ دشمنتو خود به چشم و ابرو برهم زنی سپاهی#سعدی هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست
دلبرک_موفرفری مدیر استارتر عضویت: 1404/10/03 تعداد پست: 1080 حلقه ای بر گردنم افکنده دوستمیکشد هرجا که که خاطرخواه اوست. تا نقش تو هست در ضمیرمنقش دگری کجا پذیرم#سیف_فرغانی هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست
بآوآن عضویت: 1405/03/02 تعداد پست: 562 روزی چو پادشاهان خواهم که برنشینیتا بشنوی ز هر سو فریاد دادخواهیبا لشکرت چه حاجت رفتن به جنگ دشمنتو ... حقیقت اینکه مرا طاقت خیانت بودولی تحمل دلسوزی رقیب نبودفاضل نظری لوس م🎀خانومای خوشگل هیچوقت باهم براپلم ندارن💅🏼 Birçok yeteneği ve büyük hedefleri olan bir kız.
دلبرک_موفرفری مدیر استارتر عضویت: 1404/10/03 تعداد پست: 1080 حقیقت اینکه مرا طاقت خیانت بودولی تحمل دلسوزی رقیب نبودفاضل نظری یار اگر ننشست با ما نیست جای اعتراض پادشاهی کامران بود از گدایان عار داشت هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست
بآوآن عضویت: 1405/03/02 تعداد پست: 562 تا نقش تو هست در ضمیرمنقش دگری کجا پذیرم#سیف_فرغانی در تمام سالهای رفته برما روزگار شادمانی میخرید از ما و ماتم میفروخت لوس م🎀خانومای خوشگل هیچوقت باهم براپلم ندارن💅🏼 Birçok yeteneği ve büyük hedefleri olan bir kız.
دلبرک_موفرفری مدیر استارتر عضویت: 1404/10/03 تعداد پست: 1080 در تمام سالهای رفته برما روزگار شادمانی میخرید از ما و ماتم میفروخت دل من ز تابناکی به شراب ناب ماندنکند سیاهکاری که به آفتاب ماند#رهی_معیری هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست
بآوآن عضویت: 1405/03/02 تعداد پست: 562 یار اگر ننشست با ما نیست جای اعتراض پادشاهی کامران بود از گدایان عار داشت زخم بیهوده مزن سینه ام از قلب تهی استبهتر آن است که سر بسته بماند صدفم؛ لوس م🎀خانومای خوشگل هیچوقت باهم براپلم ندارن💅🏼 Birçok yeteneği ve büyük hedefleri olan bir kız.
دلبرک_موفرفری مدیر استارتر عضویت: 1404/10/03 تعداد پست: 1080 زخم بیهوده مزن سینه ام از قلب تهی استبهتر آن است که سر بسته بماند صدفم؛ ما شعله شٖوق تو به صد حیله نشاندیمدامـن مـزن ایـن آتـش پـوشـیـده مـا را#وحشی_بافقی هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست
بآوآن عضویت: 1405/03/02 تعداد پست: 562 دل من ز تابناکی به شراب ناب ماندنکند سیاهکاری که به آفتاب ماند#رهی_معیری من گنجشک کجا؟ جرعت پروانه کجا خواستم گرم شوم شعله پرم را سوزاند لوس م🎀خانومای خوشگل هیچوقت باهم براپلم ندارن💅🏼 Birçok yeteneği ve büyük hedefleri olan bir kız.
بآوآن عضویت: 1405/03/02 تعداد پست: 562 ما شعله شٖوق تو به صد حیله نشاندیمدامـن مـزن ایـن آتـش پـوشـیـده مـا را#وحشی_بافقی رفتم از خالق بخواهم یک دوروزی مرگ را پاسخ آمد به خیالت زنده بودی تاکنون لوس م🎀خانومای خوشگل هیچوقت باهم براپلم ندارن💅🏼 Birçok yeteneği ve büyük hedefleri olan bir kız.
دلبرک_موفرفری مدیر استارتر عضویت: 1404/10/03 تعداد پست: 1080 من گنجشک کجا؟ جرعت پروانه کجا خواستم گرم شوم شعله پرم را سوزاند بین ماهی های اقیانوس و ماهی های تُنگهیچ فرقی نیست وقتی چاره ای جزآب نیست هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست
دلبرک_موفرفری مدیر استارتر عضویت: 1404/10/03 تعداد پست: 1080 ...بر طبع من این ظلم گران است که تو بهر دلجویی غیرم کشی، اما چو کشی، چشمم آن روز به هر سو نگران است ... فال حافظ زدنت از پی دلتنگی کیست؟من که هرلحظه به یاد تو و دلتنگ توامهرستاره یه نشان از غم و دلتنگی منآسمان را بفرستم که بدانی همه جا یاد توام هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست
دلبرک_موفرفری مدیر استارتر عضویت: 1404/10/03 تعداد پست: 1080 رفتم از خالق بخواهم یک دوروزی مرگ را پاسخ آمد به خیالت زنده بودی تاکنون جاده بهانه است مقصود چشم توست!من راهی تواَم ای مقصد درست! هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست
بآوآن عضویت: 1405/03/02 تعداد پست: 562 بین ماهی های اقیانوس و ماهی های تُنگهیچ فرقی نیست وقتی چاره ای جزآب نیست تا خرخره از حرف پُرم، با که بگویم؟این شهر پر از کور و کر و لال و نفهم است.-رضا احسان پور. لوس م🎀خانومای خوشگل هیچوقت باهم براپلم ندارن💅🏼 Birçok yeteneği ve büyük hedefleri olan bir kız.