2777
2789
عنوان

به کام دل 🧚🏼‍♀️❣️

| مشاهده متن کامل بحث + 486 بازدید | 261 پست
تو دل بستی به معشوقی که خود معشوق ها داردرها کن ای دل غافل خدای بت پرستت را؛

روزی چو پادشاهان خواهم که برنشینی
تا بشنوی ز هر سو فریاد دادخواهی

با لشکرت چه حاجت رفتن به جنگ دشمن
تو خود به چشم و ابرو برهم زنی سپاهی

#سعدی

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

حلقه ای بر گردنم افکنده دوستمیکشد هرجا که که خاطرخواه اوست.

تا نقش تو هست در ضمیرم

نقش دگری کجا پذیرم

#سیف_فرغانی

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

روزی چو پادشاهان خواهم که برنشینیتا بشنوی ز هر سو فریاد دادخواهیبا لشکرت چه حاجت رفتن به جنگ دشمنتو ...


حقیقت اینکه مرا طاقت خیانت بود

ولی تحمل دلسوزی رقیب نبود

فاضل نظری

لوس م🎀خانومای خوشگل هیچوقت باهم براپلم ندارن💅🏼 Birçok yeteneği ve büyük hedefleri olan bir kız.

حقیقت اینکه مرا طاقت خیانت بودولی تحمل دلسوزی رقیب نبودفاضل نظری

یار اگر ننشست با ما نیست جای اعتراض

پادشاهی کامران بود از گدایان عار داشت

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

تا نقش تو هست در ضمیرمنقش دگری کجا پذیرم#سیف_فرغانی

در تمام سالهای رفته برما روزگار

شادمانی میخرید از ما و ماتم میفروخت

لوس م🎀خانومای خوشگل هیچوقت باهم براپلم ندارن💅🏼 Birçok yeteneği ve büyük hedefleri olan bir kız.

در تمام سالهای رفته برما روزگار شادمانی میخرید از ما و ماتم میفروخت

دل من ز تابناکی به شراب ناب ماند

نکند سیاهکاری که به آفتاب ماند

#رهی_معیری

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

یار اگر ننشست با ما نیست جای اعتراض پادشاهی کامران بود از گدایان عار داشت

زخم بیهوده مزن سینه ام از قلب تهی است

بهتر آن است که سر بسته بماند صدفم؛

لوس م🎀خانومای خوشگل هیچوقت باهم براپلم ندارن💅🏼 Birçok yeteneği ve büyük hedefleri olan bir kız.

زخم بیهوده مزن سینه ام از قلب تهی استبهتر آن است که سر بسته بماند صدفم؛

ما شعله شٖوق تو به صد حیله نشاندیم
دامـن مـزن ایـن آتـش پـوشـیـده مـا را

#وحشی_بافقی

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

دل من ز تابناکی به شراب ناب ماندنکند سیاهکاری که به آفتاب ماند#رهی_معیری

من گنجشک کجا؟ جرعت پروانه کجا

خواستم گرم شوم شعله پرم را سوزاند

لوس م🎀خانومای خوشگل هیچوقت باهم براپلم ندارن💅🏼 Birçok yeteneği ve büyük hedefleri olan bir kız.

ما شعله شٖوق تو به صد حیله نشاندیمدامـن مـزن ایـن آتـش پـوشـیـده مـا را#وحشی_بافقی

رفتم از خالق بخواهم یک دوروزی مرگ را

پاسخ آمد به خیالت زنده بودی تاکنون

لوس م🎀خانومای خوشگل هیچوقت باهم براپلم ندارن💅🏼 Birçok yeteneği ve büyük hedefleri olan bir kız.

من گنجشک کجا؟ جرعت پروانه کجا خواستم گرم شوم شعله پرم را سوزاند

بین ماهی های اقیانوس و ماهی های تُنگ

هیچ فرقی نیست وقتی چاره ای جزآب نیست

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

...بر طبع من این ظلم گران است که تو بهر دلجویی غیرم کشی، اما چو کشی، چشمم آن روز به هر سو نگران است ...

فال حافظ زدنت از پی دلتنگی کیست؟

من که هرلحظه به یاد تو و دلتنگ توام

هرستاره یه نشان از غم و دلتنگی من

آسمان را بفرستم که بدانی همه جا یاد توام

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

رفتم از خالق بخواهم یک دوروزی مرگ را پاسخ آمد به خیالت زنده بودی تاکنون

جاده بهانه است مقصود چشم توست!
من راهی تواَم ای مقصد درست!

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

بین ماهی های اقیانوس و ماهی های تُنگهیچ فرقی نیست وقتی چاره ای جزآب نیست

تا خرخره از حرف پُرم، با که بگویم؟

این شهر پر از کور و کر و لال و نفهم است.

-رضا احسان پور.

لوس م🎀خانومای خوشگل هیچوقت باهم براپلم ندارن💅🏼 Birçok yeteneği ve büyük hedefleri olan bir kız.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792