2777
2789
عنوان

به کام دل 🧚🏼‍♀️❣️

| مشاهده متن کامل بحث + 486 بازدید | 261 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من در غم تو، تو در هوای دگری
دلتنگ تو من، تو دلگشای دگری

در مذهب عاشقان روا باشد این
من دست تو بوسم و تو پای دگری؟!

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

میگويی باران را دوست دارم
اما وقتی باران میبارد چتر به دست میگيری!
میگويی آفتاب را دوست دارم
اما زير نور خورشيد به دنبال سايه میگردی!
میگویی باد را دوست دارم
اما وقتی باد میوزد پنجره را میبندی!
حالا درياب وحشت مرا
وقتی میگويی دوستت دارم...

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

شب ها می خواند باد

می تراود مهتاب

می درخشد شب تاب

آهـی دردناک

هزار رنگ مهتاب

موی بلند باد

تنِ عریانِ ابر

نگاهِ تـو کافی ست

تا دخترانِ ابرها

از شَرم عرق کنند

و

باران ببارد

من دلتنگم

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

زمانیکه جان در بدن داشتم

زمانیکه گل سُرخِ کوچک در سینه ام می تپید

زمانیکه دیدگان وسیع به انتظار تو تَر می شد

زمانیکه بر جادۀ پر پیچُ ظُلامِ انتطارِ تو

گام های خسته ام را بر می داشتم

زمانیکه گیسوانِ آشفته را

به دورِ خود می پیچیدم

زِ سوزِ سرمایِ تنهایی

تو در آغوشِ کدامین گُلِ نو شکفته بودی

نخواهم زِ تـو هرگز

اکنون

که جسمِ بی جانِ مـرا

به آغوشِ خـاک سپرده اند

بـه آغوش گیری

و

آواز حُزن سَر دهی

🥀🥀🥀🥀🥀

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

یادم بده چگونه نگاهت کنم تا تردی بالایت
در تند باد عشق نلرزد
زیبا آنقدر عاشقم که حرمت مجنون را احساس میکنم
آنقدر عاشقم که نیستان را یکجا هوای زمزمه دارم
آنقدر عاشقم که هر نفسم شعر است
زیبا,چشم تو شعر چشم تو شاعر است
من دزد شعر های چشم تو هستم

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

از زندگی از این همه تکرار خسته ام
از های و هوی کوچه و بازار خسته ام

دلگیرِ آسمانم و آزرده ی زمین
امشب برای هرچه و هر کار خسته ام

#محمدعلی_بهمنی

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792