2777
2789
عنوان

خواستگار

1273 بازدید | 107 پست

اگر سنتون بالا وقبلا ازدواج کرده باشید والبته یک قرونم ازهنسر قبلی نگرفته باشید تا حالا هرچی انرزی و اعصاب واحساس و وقت وپول برای هرکسی گذاشتید به دلایلی نشده مجدد ازدواج کنید وطالب ازدواج باشید اگرمردی ک ظاهرش به دلتون نشسته باشه(من ظاهر به دلم بشینه وسن بالاترمردخیلی برام مهمه) باایمان واهل هیچی مشروب وسیگارو...نباشه و خیلی باشخصیت وخوش اخلاق وخوش رفتارباشه عاشقتون باشه ولی بگه خرجتو خودت بده بروکارکن چون فعلا تا مدت ها ندارم خرجتوبدم ولی خرج زندگیو کامل بده خرج خودش ک ماند هیچ خرج پسرشو میده ماهی ۱۰ت حقوقش ۴۵تومنه وگفته بالاترمیره وپول ب پدرهمسرسابقش بدهکاره اونم بعدا که حقوقش بالا رفت خوردخوردباید بده وبگه مهریه گل رز نه سکه وپول که بتونم همونجا تقدیمت کنم آیا قبول میکردین اگرعاشقش باشید و...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چرا ؟خیلی آدم خوبیهمیشه دلایلتو بگی عزیزم

با این آدم نمیشه پیشرفت کرد ماهی 10 به بچش میده به زن سابقشم بدهکار و تا حدی دستش خالی میشه که بهت گفته خرج خودتو باید بدی در نتیجه خبری از مسافرت و خوش گذرونی نیست

و اینکه من مخالفت مهریه نگرفتن هستم

اگر باهم به تفاهم نرسید عملا یه مدت احساسات شما بازیچه بوده از اونجایی که خرجتم خودت میدادی عملا سوخت دادی

اگه این خرجی ندادنه از رو نداشتنش باشه اره حاضر بودم منم کار کنم ولی اگه از رو خصاصت یا اینکه واسش ا ...

واقعا نداره با حقوق ۴۰ ت ۱۰ت میده ب پسرش چندروزه دعوا داریم چون میخواد بکنه ۱۵ ت میگم خب ۵ ت پول توو جیبی بده هرموقع حقوقت اضافه شد رفتیم سرزندگی وبعد به مدت ک سرویامون گرفتیم ۱۵ت بده بخداگرونیه نمیرسونیم میگه بچم تمام زندگیمه وخط قرمزمنه میگه کل خرجشو باید بدم دوپنجم سهم اونه هرچقدرحقوقم باشه و میگه خرج تورو که من نباید بدم تو خودت خرج خودتو باید بدی ولی خرج زندگیمون بامنه باید شراکتی باشه ونیارهای عازفی وجنسی همو توو زندگی مشترک تامین میکنین زن ک نباید میگه توو خرج شخصیش وابسته ب مردباشه ولی خرج کلی زندگی بامردهست که من تامین میکنم پس بروکارکن مهریه هم چون ندارم بجای سکه گل میدم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز