❤الو سلام ببخشید منزل خداست؟ منم همون مزاحمی که اتفاقا آشناست*هزاربار دلم گرفته این شماره رو*ولی چرا هنوز پشت خط در انتظار یک صداست*شماکه گفتی واجبه جواب سلام هرکسی*چی شد به مارسیدبازحساب بنده هاجداست*اجازه میدی که برات یه کم دردودل کنم*آخه شنیدم که فقط اسم تو مرهم وشفاست*حتی اگه چیزی نگی کلی دلم سبک میشه*چون میدونه که میشنوی وقتی تو این حال و هواست*الو دوباره قطع و وصل سیم ها شروع شده*خرابی از دل منه یا شاید از این سیم هاست*الو منو ببخش اگه بازم مزاحمت شدم*دوباره زنگ میزنم تا خدا خداست
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
سلام اگر نی نی توو دلت نمیاد تاپیک منتظرای نی نی منو بخون!اگر دنبال روابط خوب با پدر و مادر خودت و پدر مادر همسرتی معجزه رو بخون!اگر با شوهرت فسقل مشکل داری معرفی و پایان دعوا ها رو بخون و هر سوالی داشتی من در خدمتم!اگر ویار و بارداری خستت کرده ویار من رو بخون!و ...ویژگی خاص نی نی سایت رو حتما بخون
من فردا نوبت عکس رنگی دارم همونجا بهم میدن.بعدش که تموم میشه هم درد داره
اره همونجا قبل از انجام مینویسن برات میخری میذاری. بعدشم درد پریودی داری و کمی خونریزی
❤الو سلام ببخشید منزل خداست؟ منم همون مزاحمی که اتفاقا آشناست*هزاربار دلم گرفته این شماره رو*ولی چرا هنوز پشت خط در انتظار یک صداست*شماکه گفتی واجبه جواب سلام هرکسی*چی شد به مارسیدبازحساب بنده هاجداست*اجازه میدی که برات یه کم دردودل کنم*آخه شنیدم که فقط اسم تو مرهم وشفاست*حتی اگه چیزی نگی کلی دلم سبک میشه*چون میدونه که میشنوی وقتی تو این حال و هواست*الو دوباره قطع و وصل سیم ها شروع شده*خرابی از دل منه یا شاید از این سیم هاست*الو منو ببخش اگه بازم مزاحمت شدم*دوباره زنگ میزنم تا خدا خداست
من هیچ اطلاعی نداشتم فکر می کروم مثل سونو گرافیه منشیه بهم گفت زنگ بزن یکی بیاد باهات شیاب مسکنم نداد یکم درد داشت چون ترسیده بودم رچی ریلکس تر باشی راحت تره
متفاوته برا هر کس. من تا 1 روز. خونریزی هست ولی کم
❤الو سلام ببخشید منزل خداست؟ منم همون مزاحمی که اتفاقا آشناست*هزاربار دلم گرفته این شماره رو*ولی چرا هنوز پشت خط در انتظار یک صداست*شماکه گفتی واجبه جواب سلام هرکسی*چی شد به مارسیدبازحساب بنده هاجداست*اجازه میدی که برات یه کم دردودل کنم*آخه شنیدم که فقط اسم تو مرهم وشفاست*حتی اگه چیزی نگی کلی دلم سبک میشه*چون میدونه که میشنوی وقتی تو این حال و هواست*الو دوباره قطع و وصل سیم ها شروع شده*خرابی از دل منه یا شاید از این سیم هاست*الو منو ببخش اگه بازم مزاحمت شدم*دوباره زنگ میزنم تا خدا خداست
نه نداشتم اگر مشکلی داشته باشی همون درد کوتاهه خیلی شدید میشه چون لوله ها بستس
من همون ماه باردار شدم
سلام اگر نی نی توو دلت نمیاد تاپیک منتظرای نی نی منو بخون!اگر دنبال روابط خوب با پدر و مادر خودت و پدر مادر همسرتی معجزه رو بخون!اگر با شوهرت فسقل مشکل داری معرفی و پایان دعوا ها رو بخون و هر سوالی داشتی من در خدمتم!اگر ویار و بارداری خستت کرده ویار من رو بخون!و ...ویژگی خاص نی نی سایت رو حتما بخون
سلام اگر نی نی توو دلت نمیاد تاپیک منتظرای نی نی منو بخون!اگر دنبال روابط خوب با پدر و مادر خودت و پدر مادر همسرتی معجزه رو بخون!اگر با شوهرت فسقل مشکل داری معرفی و پایان دعوا ها رو بخون و هر سوالی داشتی من در خدمتم!اگر ویار و بارداری خستت کرده ویار من رو بخون!و ...ویژگی خاص نی نی سایت رو حتما بخون