2777
2789
عنوان

ناخواسته😭😭😭😭😭

1313 بازدید | 98 پست

سلام خانوما من چیکار کنم ناخواسته باردار شدم ...اصلا و به هیچ عنوان شرایطشو ندارم دخترم نزدیک دوسالشه....نمیتونم نگهش دارم تروخدا هی نگین چرا و گناه داره میدونم خودمم دوس ندارم بندازمش اما مجبورم...من با قرص اورژانسی جلوگیری میکنم ماه قبلم قرررص خوردم اما مثل اینکه بی تاثیر بوده...حالا موندم چیکار کنم....راهی دارین واسه سقطش؟؟؟؟ تروخدا دعوام نکنین من خودمم راضی نیستم اما مجبورم😞😞😞

مامان بزرگم همیشه میگفت:ننه خوشبختیتو جار نزن،نذار کسی بگه خوش بحالش،همین خوشبحالش گند میزنه به زندگیت🌼🌼🌼

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من اگه زیریه سال بودبچت میگفتم سقطش کن بهترین کارم بود چون تجربه شوداشتم بهمعنای واقعی کلمه خودت واون دوتابچه اذیت میشدین

ولی دوسال خوبه تادنیابیاددخترت نزدیک۳میشه بدنیست،نگهش دار

خدایا تا انقلاب مهدی از نهضت خمینی محافظت بفرما ،، خامنه ای رهبر به لطف خود نگه دار🤲 با حمله حرام زاده ها به وطن ، بیش از صدها خون پاک و کودک حلال زاده ایرانی توسط مجرمین اپستینی و شیاطین بعل پرست قربانی شدند ، قابل توجه معدود بیشرف هایی که از حمله این وحوش به کشورشون حمایت میکردن ، همه تون در این خونها شریک هستین حتی اگر در حد یک لایک حمایت کرده باشین و اون دنیا باید جواب بدین

اخه شوهرم نمیزاره با خانوادم رفتو امد کنم با خانواده خودشم قهریم با هیچکس رفتو امد ندارم تنهایی نمیتونم کی میخواد موقع زایمان پیشم باشه تنهایی سخته😞😞😞

مامان بزرگم همیشه میگفت:ننه خوشبختیتو جار نزن،نذار کسی بگه خوش بحالش،همین خوشبحالش گند میزنه به زندگیت🌼🌼🌼
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز