2789
عنوان

مجردی

439 بازدید | 50 پست

خدایی شمایی که ازدواج نکردید ولی می بینید و می شنوید که تقریبا تمام همکلاسی هاتون ازدواج کردن، چه حسی بهتون دست میده؟ من خودم احساس عقب ماندگی دارم. انگار تو زندگیم از همکلاسی ها و همسن و سالام عقب موندم. نمی دونم چرا احساس می کنم بختم رو بستن. 

ما ندرتاً دربارۀ انچه کـه داریم فکر میکنیم، درحالیکه پیوسته در اندیشۀ چیزهایی هستیم کـه نداریم. «شوپنهاور»

بچه‌ها بیایید طلاین یا میلی رو دانلود کنید

۷سوت برا طلاین و ۵ سوت برای میلی گلد هدیه میده همون لحظم میتونید بفروشیدش 

این کد دعوت طلاین که ۷ سوت طلا میده:

WEMPMME


اینم کد دعوت میلی که ۵سوت طلا جایزه میده:

milli-go04p  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

الان همه باافتخارواردمیشن ومیکوبنت ولی حست طبیعیه انشاالله یه بخت خوب نصیبت میشه

مردی که ازت خوشش بیادمیادخواستگاریت به نگاه ورفتاراش دل نبندنگوخجالتیه نگوشرایط نداره یادت نره مردی که بخوادت میادخواستگاری تامام🤪

احساس عقب‌ماندگی داشتن و مقایسه‌های بی‌مورد درست نیست اما اینکه بعضی بابت ازدواج نکردن احساس افتخار و رشد بهشون دست می‌ده برام قابل هضم نیست.

از نظرم ازدواج کردن و ذهنیت و امید به ازدواج داشتن نقش بازدارنده‌ای از روی آوردن به فساد و بی‌بند و باری داره.

باید بگیبابای شما شوهرتون دادبابای من پرو بالم داد😎😂

بابای من از اوناس که همیشه من رو محدود کرد و اصلا اجازه نداد وارد اجتماع بشم. من خودم دلم میخواد ازدواج کنم از خونه ی پدریم فرار کنم. 

ما ندرتاً دربارۀ انچه کـه داریم فکر میکنیم، درحالیکه پیوسته در اندیشۀ چیزهایی هستیم کـه نداریم. «شوپنهاور»
الان همه باافتخارواردمیشن ومیکوبنت ولی حست طبیعیه انشاالله یه بخت خوب نصیبت میشه

ممنون عزیزم

ما ندرتاً دربارۀ انچه کـه داریم فکر میکنیم، درحالیکه پیوسته در اندیشۀ چیزهایی هستیم کـه نداریم. «شوپنهاور»
احساس عقب‌ماندگی داشتن و مقایسه‌های بی‌مورد درست نیست اما اینکه بعضی بابت ازدواج نکردن احساس افتخار ...

توی جامعه الان مجردی بهترین گزینس

نه وضعیت اقتصادی درسته

نه جامعه عاشقی درسته

نه حق و حقوق برابره

نه میشه بچتو بفرستی توی این جامعه پر فساد

کلا مجرد باشی و در خدمت پدر مادرت بهترین گزینس عزیزم


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز