2789
عنوان

کلیپس بد😭

| مشاهده متن کامل بحث + 325 بازدید | 20 پست
خیییییلی مو انگار نفس نمیکشه همه رو ادم میبندن تو کلیپسمن اگه موهام لخت بود بازشون میزاشتم عاشق موها ...

اره منم کاش موهام صاف بود🤕

میگن دعایی نی نی سایتی ها میگیره برام دعا کنید که به چیزی که براش تلاش کردم برسم🍓🤍🌱 اگه دعا کردید ریپ بزنید تا براتون صلوات بفرستم🤍✨️

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

منم میبافم بازمیذارم نصفه جم میکنم با کش الکی ازپایین میبندم ولی تهش هیچچچی کلیپس نمیشه. محکم نبند ک ...

اره ریزشم دارم ع

فک کنم از اونه

میگن دعایی نی نی سایتی ها میگیره برام دعا کنید که به چیزی که براش تلاش کردم برسم🍓🤍🌱 اگه دعا کردید ریپ بزنید تا براتون صلوات بفرستم🤍✨️

خدایی محکم نبند.خیلی نپیچون موهاتو.دو دور بپیچ و کلیپستو ببند.

عادت دارم محکم باید باش

میگن دعایی نی نی سایتی ها میگیره برام دعا کنید که به چیزی که براش تلاش کردم برسم🍓🤍🌱 اگه دعا کردید ریپ بزنید تا براتون صلوات بفرستم🤍✨️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792