2777
2789
عنوان

علاقه شدید

1585 بازدید | 42 پست

سلام خانوما

یه مشکلی دارم نمیدونم این جز مشکل هستش یا بایدم همینجور باشه

من علاقه شدیدی به همسرم‌ دارم

حتی توپیامک اینقدر ابرازعلاقه میکنم

درهرصورتی دلم میخوادبامن مهربون باشه و عصبی نشه

یه بارصداش کنم وجانم نگه اینقدر صداش میزنم که بگه جانم اگرم نگه دلخورمیشم حرفمونمیزنم

حتی اگرعصبی  باشه از جایی ،مثل بچه ها اذیت میکنم نق مزنم که میگه چرا انتظارداری درهرشرایطی همه باهات خوب باشن،مخصوصا شغلش جوریه همش خستس ومن بارفتارام کلافش میکنم،ولی خودش میفهمه دوسش دارم

اینجوری ازم زده میشه؟؟دیروز از دستم دلخوربود وتحویلم نگرفت واصلانیومدسمتم صبح انقدر اصرارکردم اولش سردبود و تند جوابمو داد اما وقتی گریه کردم خیلی مهربون شد،

اینجوری دارم ازخودم دورش میکنم؟؟؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عزیزم زیاد ب پر و پاچه ی شوهر بپیچی دلشو یکم میزنی...

نه اینکه دوستت نداشته باشه ها، ولی ازت دور میشه.

باید متعادل باشی. مردا نیاز دارن وقتی خونه میان یکم واسه خودشون تنها باشن. باید چند ساعت بذاری تو حال خودش تنها بمونه.

 🍃🌻 عشقای من  یا لایک کنید یا ریپلای 🥀 با تشکر 😻💐

بله 😐بچه نشو

زخمی عشقی وطنم باید کنارت بمانم ...❤️و اگر من برای همه ی دنیا چیزی نبودم عیبی نداشت ؛ تنها میخواستم عزیز تو باشم 🖤 عزیز تو بودن انگار ، عزیز خدا بودن بود ...

اینایی ک تو گفتی ک راسش منم بدم اومد

😤😤😤

خیلی دیگه بهش میچسبی

خب اذیت میشه

همیشه ک ادم تو شرایط روحی خوب و گل و بلبل نیس ک


واسه حل گره های زندگیم یه صلوات میفرستین .اللهم صل علی محمد وآل محمد وقتی تو امضاتون میزنین صلوات من میفرستم براتون فقط حال ندارم اعلام کنم😄❤ من مطمئنم خونه ام سه تا اتاق داره با یه حیاط که توش حوض داره  تابستونا میخوابیم داخلش😍و یه آشپزخونه ی بزرگ و خوشگل من تو اون خونه نفس میکشم وخوشحالم و بچه هام سالم وسلامت بزرگ میشن من مطمئنم خدایا کمکم کن 😍یا نُورُ یا بُرْهانُ، یا مُبینُ یا مُنیرُ، یا رَبِّ اکْفِنی الشُّرُورَ وَ آفَاتِ الدُّهُورِ وَ أَسأَلُکَ النَّجَاهَ یَوْمَ یُنْفَخُ فِی الصُّورِ❤️بسم الله الرحمن الرحیم اَلحَمدُللهِ الّذی عَرَّفَنی نَفسَهُ وَ لَم یَترُکنی عُمیانَ القَلب اَلحَمدُلله الّذی جَعَلَنی مِن اُمَّهِ محمد صَلی الله عَلَیه وَ آله اَلحَمدلله ِ الّذی جعلً رِزقی فی یَدِه وَ لَم یَجعَلهُ فی اَیدی النّاس اَلحَمدللهِ الّذی سَتَرَ عُیوبی وَ عَورَتی وَ لَم یَفضَحنی بَینَ النّاسِ.❤️  ماشاالله ولا حول و لا قوه الا بالله❤️

من خیلی وابستشم ..نه در این حد که خفش کنم و زده بشه

من وقتی میام نی نی سایت 👈     👇👇👇بعد از ترکیدن و تعلیقی دوباره برگشتم دیگه نبینم تاپیک سیاسی بزنیداااا 🚫شما تاپیک میزنید من میترکم🔫🚨🔥

عزيزم شما زنى احساساتت خيييلي زياده جاى تعجب هم نداره

ولى سنجيده رفتار كن

مردا اصولن به زنايى كه خيييلى به قول معروف چسب باشن تمايل ندارن

در ظاهر خوبن ولى تو باطن خيلى مايل نيستن

شما زنى به وقتش بايد ناز كنى براى همسرت خودت رو لوس كنى و ....

اينجورى از الان بخواى انقدر احساسات بروز بدى چند سال ديگ همه تكراريه 

هميشه سعى كن براش جذاب و جديد باشى و دلبرى بلد باشى 

به خاطر تو هم که شده تمام روزاهای بعد از این مهربانتر خواهم شد  98/4/4  

مشکل ما خانمها اینه که فکر میکنیم اگه همسرمون زیاد توجه نشون نده یعنی علاقه ش کمه،بالاخره موقعيت و شرايط رفتار رو تعيين ميكنه،گير دادن زياد و بهانه گيري آقايون رو سرد ميكنه،استارتر جان پيشنهاد ميكنم رفتارتون رو بر اساس موقعيت و شرايط پيش اومده تطبيق كنيد وگرنه با همين روال پيش بريد مشكلاتتون بيشتر ميشه

يا كاشف الكرب عن وجه الحسين اكشف كربي بحق اخيك الحسين
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز