2777
2789
عنوان

علاقه شدید

| مشاهده متن کامل بحث + 1585 بازدید | 42 پست
اقايون وابستگي و دوس ندارن  زن هر چي مستقل تَر باشن اقايون بيشتر عاشقش ميشن

یعنی چی؟بهش کم محلی کنم؟؟

اینم بگم عصبی خیلی میشه داد میزنه ولی بخاطرمن خیلی زود اروم میشه،یه ادم فوق العاده جدی و عصبانیتش هم همینطوره اما از وقتی باهمیم خیلی مراعاتمو میکنه.

یعنی چی مستقل باشم؟؟واقعانمیفهمم

فکرمیکنم به رفتارام عادت کرده ولی بارمیترسم

مثلا نزدیک پریودیم خیلی افسرده وگوشه گیرمیشم واز رفتارام میترسه میگه بگو چیکارت کنم خوب شی

همش نگرانمه فکرمیکنه خیلی ضعیفم وهستم واقعا

ازاین میترسم یه روزی خسته شه

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عزیزم زیاد ب پر و پاچه ی شوهر بپیچی دلشو یکم میزنی... نه اینکه دوستت نداشته باشه ها، ولی ازت دور می ...

اخه میادخونه میخوابه یااینکه عصبیه روزایی سرکارهست اماخونه باشه اخلاقش خیلی خوبه..همش میگه خستم درکم کن

اینایی ک تو گفتی ک راسش منم بدم اومد 😤😤😤 خیلی دیگه بهش میچسبی خب اذیت میشه همیشه ک ادم تو شرا ...

😣😣😣😣شماکه خانومی بدت اومد پس حتما شوهرمم همین حس رو داره

یعنی چی؟بهش کم محلی کنم؟؟ اینم بگم عصبی خیلی میشه داد میزنه ولی بخاطرمن خیلی زود اروم میشه،یه ادم ف ...

عزيزم كم محلي نه 

ولي اينكارا هم نكن 

كلا اقايون دوس. ندارن خانومشوون هي بهشون بچسبه شايد ب روت نياره ولي خسته ميشن 

محبت ت ب اندازه باشه 

حال خوبتو وابسته ب همسرت نكن

تو مثل دعاي مادرم از ته دل ميايي🧚🏻‍♀️
عزيزم شما زنى احساساتت خيييلي زياده جاى تعجب هم نداره ولى سنجيده رفتار كن مردا اصولن به زنايى ...

همیشه ازش سوال میکنم ومیگه من راضی ام ازت

همه دربرخورداول بهم میگن چقدر لوس و نازنازی هستی نمیدونم چطوری تغییرش بدم


😣😣😣😣شماکه خانومی بدت اومد پس حتما شوهرمم همین حس رو داره

خیلی حس بدیه یه نفر اینقدر وابستت باشه

یه مدت شوهرمم اینطور بود واقعا عذاب میکشیدم

خداروشکر درست شد

واسه حل گره های زندگیم یه صلوات میفرستین .اللهم صل علی محمد وآل محمد وقتی تو امضاتون میزنین صلوات من میفرستم براتون فقط حال ندارم اعلام کنم😄❤ من مطمئنم خونه ام سه تا اتاق داره با یه حیاط که توش حوض داره  تابستونا میخوابیم داخلش😍و یه آشپزخونه ی بزرگ و خوشگل من تو اون خونه نفس میکشم وخوشحالم و بچه هام سالم وسلامت بزرگ میشن من مطمئنم خدایا کمکم کن 😍یا نُورُ یا بُرْهانُ، یا مُبینُ یا مُنیرُ، یا رَبِّ اکْفِنی الشُّرُورَ وَ آفَاتِ الدُّهُورِ وَ أَسأَلُکَ النَّجَاهَ یَوْمَ یُنْفَخُ فِی الصُّورِ❤️بسم الله الرحمن الرحیم اَلحَمدُللهِ الّذی عَرَّفَنی نَفسَهُ وَ لَم یَترُکنی عُمیانَ القَلب اَلحَمدُلله الّذی جَعَلَنی مِن اُمَّهِ محمد صَلی الله عَلَیه وَ آله اَلحَمدلله ِ الّذی جعلً رِزقی فی یَدِه وَ لَم یَجعَلهُ فی اَیدی النّاس اَلحَمدللهِ الّذی سَتَرَ عُیوبی وَ عَورَتی وَ لَم یَفضَحنی بَینَ النّاسِ.❤️  ماشاالله ولا حول و لا قوه الا بالله❤️

مم سرهمین موضوع عشقمو از دست دادم مرداعاشق خانومای مغرورن ن خانومایی ک مث فرشته دورشون میگردن 

من نه به نژادم مینازم و نه به تاریخ چند هزار ساله ام❗️  ❤️من به معشوقی مینازم… که فراتر از تمامی نژادهاست!  ✅ به حسینی مینازم… که فراتر از تمامیِ مرزهاست!  🌍 فرقی نمیکند کجای این کرهٔ خاکی به دنیا آمده ام، مهم این است معشوقی دارم که از هند و چین و ایران تا انگلیس و آلمان و حتی امریکا هم دلداده دارد!  💬 عده ای میگویند: کوروش امامشان است! که کمرنگش کردند، که به مقبره اش رسیدگی نمیکنند، برای همین ناشناس مانده است!  ❎ من فریاد میزنم من عاشقِِ معشوقی هستم که 7 بار قبرش رابا خاک یکسان کردند!🕌  ⚫️ سالها زیارت قبرش را ممنوع کردند! حتا برای زیارتش باید دستت را قطع میکردی! سالها قبرش مخفی بود! ولی اربعینِ هرسال بیشتراز ٢٠ میلیون زائر دارد! 🏴  ❤️ من عاشقِ حُسینَم! پس مهم نیست برایش تخت جمشید بسازند یا حَرم 🕌 بر حق که باشی؛ اربعین 100 ها کیلومتر پا برهنه به عشقت می آیند…. 🔵 ولی افسوس که عده ای تا ابد نخواهند فهمید …  سید الشهدا علیه السلام قلب ها را تسخیر کرده..
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز