2777
2789
عنوان

سزارین نکنین...

672 بازدید | 52 پست

از بعد سز کمر درد داشتم. اما چندروزه شدیدتر شده. همون قسمت بیحسی.نمیشه صاف کنم خوب کمرمو. جای بخیه ام گاهی میخاره و تیر میکشه.درکل من ک خیلی پشیمونم.خوشبحال اونایی ک طبیعی زایمان کردن.ماها ک هم پول زیاد خرج کردیم هم بقولی بدنمون عیب ناک شد. شماها ک باردارین اگه دکتر تایید کرد میتونین حتما طبیعی زایمان کنین.بمن دکترم چقدر گفت گوش نکردم.🙁

زندگی هدیه ایست ک نباید حروم بشه .شما نمیدونید برگه بعدی زندگی چیه، باید یاد بگیری روی تک تک روزاش حساب کنی.🏖🏞

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بيحسي بده خيلي هم بده بعد يه مدت خوب ميشي

الان ۳سال گذشته ..فرقی نکرده بدترم شده

زندگی هدیه ایست ک نباید حروم بشه .شما نمیدونید برگه بعدی زندگی چیه، باید یاد بگیری روی تک تک روزاش حساب کنی.🏖🏞
عزیزم‌ایشالا‌که بهتر بشی ...شانسیه دیگه من دوتا سز داشتم و مشکلی ندارم

قربانت 😘

زندگی هدیه ایست ک نباید حروم بشه .شما نمیدونید برگه بعدی زندگی چیه، باید یاد بگیری روی تک تک روزاش حساب کنی.🏖🏞

عزیزم دکتر بیهوشیتون خوب نبوده کارش،وگرنه من بی حسی بودم نه سردرد داشتم نه کمر درد،کلا بعد از سه روز هم دیگه درد نداشتم ،ممکن بود اگه سریع از جام بلند شم یه تیر کوچولو بکشه،کلا من از سزارین راضی بودم شانس شما سزارین شما سخت بوده،انشالله زود خوب بشین

کلا زایمان نکنیم بهتره 😑

ما که خواستیم زمین را برای مهربانی مهیا کنیم ، خود نتوانستیم مهربان باشیم . من در کوچه های زندگی به دنبال آرتانی وحشی و سادیسمی بودم که مرا با تیر عشقش زخمی کند ، که ناگهان ممدی از ته کوچه با پراید آمد ... ( امضام فانه من در کوچه های زندگیم به دنبال هیچ خری نیستم    البته به دنبال یک آهو هستم    آن آهو در پشت کوچه ای که ممد از تهش آمد در باغی سرسبز علف می خورد و از وجود من آگاه نیست ، آیا من قادر به شکار این آهو هستم ؟ خیر )

بیحسی باید دکترت خیلی کاربلد باشه من خیلی میترسیدم قرار بو بیهوش بشم ولی چون مشکل داشتم بیحسم کردن خداروشکر کمردرد نگرفتم دکتر بهم گفت بعد زایمان گردنتو تکون نده زیاد کمرتو تکون نده تا کمر درد نگیری

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792