2777
2789
عنوان

تنهایی 🖤🕊

| مشاهده متن کامل بحث + 442 بازدید | 83 پست
اره درست میگی خودمم به همین فکر میکنم اصن فرشته هم که باشه وقتی نمیخواد که من کنارش باشم چه فایده ای ...

حتی کنارشم باشی احساس خوشبختی نمیکنی

تنهابدرست اوردن نیست که نگه داشتن اصل ماجراس

مردی که کنارش باشی و تلاشی برای خوشحال کردن وزنده نگه داشتنت نکنه رومیخوای چیکار

حتی کنارشم باشی احساس خوشبختی نمیکنیتنهابدرست اوردن نیست که نگه داشتن اصل ماجراسمردی که کنارش باشی و ...

اما دلم اینارو نمیفهمه کاش اروم بشه 

همه را بخشیدم جز کسانی که مرا از سمت آبادم ویران کردند

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اولین تجربمه اولین حسا هیچ وقت از یاد ادم نمیره وقتی یادش میفتم که دیگه نیست خدا شاهده صورتم عرق میک ...

خیلی ازونموقه ها میگذره

ازدواج کردم زندگیم تغییرکرده

تقریبامیشه گفت فراموش کردم شکستایی که تجربه کردمو ولی دیگه این دل دل نشد

البته این مرد هم تلاشی برای خوشحال کردن من نمیکنه ولی دیگه مثل قبل نمیتونم بشینم کل عمرموغصه بخورم

درنهایت آدمیزاد تنهاست


خیلی ازونموقه ها میگذرهازدواج کردم زندگیم تغییرکردهتقریبامیشه گفت فراموش کردم شکستایی که تجربه کردمو ...

یعنی نمیگی حالا که این تلاش نمیکنه شاید اگه اونا بودن میکردن ؟ 


همه را بخشیدم جز کسانی که مرا از سمت آبادم ویران کردند

یعنی نمیگی حالا که این تلاش نمیکنه شاید اگه اونا بودن میکردن ؟

چرا بعضی وقتا باخودم میگم 

میگم اگه اون بود شاید دوسم داشت

یالااقل اگه اون نمیرفت اینا نمیومدن

خیلی ازینحرفا

چرا بعضی وقتا باخودم میگم میگم اگه اون بود شاید دوسم داشتیالااقل اگه اون نمیرفت اینا نمیومدنخیلی ازی ...

وای حس خیلی بدیه 😭

همه را بخشیدم جز کسانی که مرا از سمت آبادم ویران کردند

آره

خیلی سخته ولی مطمئن باش تقاص می بینن

با مشاور حرف زدی؟

صحبت با یه نفر باعث میشه خالی بشی حتما امتحان کن

هنوز معلومه که تو دلت مونده و خب حقم داری

۰۹۶۴۰۰ زنگ بزن و به بخش مشاوره شون وصل شو ساعت های ۱۲ ظهر و ۸ صبح و ۴ عصر نوبت دهی دارن .. مشاورشم رایگانه .. ۱۴۸۰ هم همینطور مشاور رایگانه

البته مشاور چیز خاصی نمیگه جز حرفای تکراری ولی خوبیش اینه خودت حداقل خالی میشی حس سبکی داری 💕

امضامو بخون✨️👈به امید نابودی رژیم کودک کش اسرائیل و پیروزی #فلسطین_مظلوم🇵🇸شهید رئیسی بهت افتخار می کنم رئیس جمهور با غیرت کشورم💚🇮🇷۳۱اردیبهشت سالگرد شهید جمهور و همراهان💙من توکل به خدا کردم و او معجزه کرد🌱به اندازه تمامی نداشته هایمان خدایی داریم مهربان تر از حد تصور.... چرا هنوز غصه میخوری آخه عزیز من؟! توکل کن به خدا😍🤌🥲《☕🧘‍♀️📚》.. تا اینجا اومدی یه صلوات بفرست برا سلامتی و ظهور امام زمان عج🥰❤️🫶

خیلی سخته ولی مطمئن باش تقاص می بیننبا مشاور حرف زدی؟صحبت با یه نفر باعث میشه خالی بشی حتما امتحان ک ...

مدتهاست گذشته ازون موضوع گاهی فقط از فکرم ردمیشه 

من واسه ازدست دادن هیچکس ناراحت نشدم فقط‌ احساس پشیمونی ولم نمیکنه بیشتر براخودم ناراحتم 

انقد بامشکلات جدید مواجه میشه آدم که فرصت غصه خوردن براگذشته روپیدانمیکنه

مدتهاست گذشته ازون موضوع گاهی فقط از فکرم ردمیشه من واسه ازدست دادن هیچکس ناراحت نشدم فقط‌ احساس پشی ...

ولی من برای از دست دادنش ناراحتم

خیلی رک تو چشمام نگاه کرد و بارها و بارها گفت نمیخوامت دیگه..

من اونموقع که اون نمیخواستم میخواستمش.. البته الان که گذشته چشمام وا شده و منم دیگه نمیخوام

ولی در کل اون اهنگ چاووشی که میگه من نمیخواستم بره این کلافم کرده💔

خیلی خیلی یهویی شد همچی .. ما باهم خوب بودیم💔

امضامو بخون✨️👈به امید نابودی رژیم کودک کش اسرائیل و پیروزی #فلسطین_مظلوم🇵🇸شهید رئیسی بهت افتخار می کنم رئیس جمهور با غیرت کشورم💚🇮🇷۳۱اردیبهشت سالگرد شهید جمهور و همراهان💙من توکل به خدا کردم و او معجزه کرد🌱به اندازه تمامی نداشته هایمان خدایی داریم مهربان تر از حد تصور.... چرا هنوز غصه میخوری آخه عزیز من؟! توکل کن به خدا😍🤌🥲《☕🧘‍♀️📚》.. تا اینجا اومدی یه صلوات بفرست برا سلامتی و ظهور امام زمان عج🥰❤️🫶

ولی من برای از دست دادنش ناراحتمخیلی رک تو چشمام نگاه کرد و بارها و بارها گفت نمیخوامت دیگه..من اونم ...

ولی اینو جدی میگم 

ازدست دادن رفیق خیلی سخت تر از ازدس دادن عشقته

من باخودم میگفتم خب این رفیقم بود روزای سختمو دید کنارم بود من گله و شکایت رابطه مو خانواده مو زندگی مو پیش پسرمردم نمیبردم که پیش رفیقم میبردم

کی ازون بمن نزدیکتربود؟

چراآخه چرا

جدایی هم حرمت داره حتی حرمت جدایی رونگه نداشت به بدترین طرزممکن جداشدیم ازهم

الان نه ازش متنفرم نه دلم براش تنگ میشه به هرحال خوشحالم راهمون جداشد ازهم  

منفعت تو نبود اینطور آدماس

ولی اینو جدی میگم ازدست دادن رفیق خیلی سخت تر از ازدس دادن عشقتهمن باخودم میگفتم خب این رفیقم بود رو ...

تهش بدترین حرفارو بهم زد همون درد و دلها رو زد تو سرم

امضامو بخون✨️👈به امید نابودی رژیم کودک کش اسرائیل و پیروزی #فلسطین_مظلوم🇵🇸شهید رئیسی بهت افتخار می کنم رئیس جمهور با غیرت کشورم💚🇮🇷۳۱اردیبهشت سالگرد شهید جمهور و همراهان💙من توکل به خدا کردم و او معجزه کرد🌱به اندازه تمامی نداشته هایمان خدایی داریم مهربان تر از حد تصور.... چرا هنوز غصه میخوری آخه عزیز من؟! توکل کن به خدا😍🤌🥲《☕🧘‍♀️📚》.. تا اینجا اومدی یه صلوات بفرست برا سلامتی و ظهور امام زمان عج🥰❤️🫶

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز