عزیزم خوبی آدما به نمازوقرآن خوندنشون نیست
آدماعوض میشن
من کسیوتوزندگیم داشتم که خیلی مقید به نماز وروزه حلال وحروم و تمام چارچوب های انسانی بود
مثل شماخودموگول میزدم که تحت تاثیربقیه قرارگرفته وتغییرکرده بعدهافهمیدم که فقط خودموگول میزدم
اواخردرخواست هایی ازم داشت که باورم نمیشداین همون آدمه؟واقعاچطوردلش میاد چطور روش میشه اصن اینوازمن بخواد
باورم نمیشد
خوبی آدما به دلشونه به مردونگی وجنم شونه
حتی اگه بهترینه ودوستم داره وقتی تلاشی برای بودنت کنارخودش نمیکنه چه فایده؟