2777
2789
عنوان

تنهایی 🖤🕊

| مشاهده متن کامل بحث + 442 بازدید | 83 پست
مال من تقریبا۲هفته اسحسم میگه برمیگردهدعاکن برگرده که بتونم ضایعش کنماون حرفاشو زد گند زد به روح و ر ...

 برامن دوساله گذشته منم ازش گذشتم

اما هنوزیه تیکه ازوجودم دردمیکنه

گاهی خودمومقصرمیدونم

گاهی خودموبغل میکنم

اخه ادم خوبیه دوستش دارم چرا باید از دستش بدم اخه حکمت خدا کجای این کاره اخه

چون آدم خوبیه دوسش داری یاچون تودوسش داری بنظرت آدم خوبیه؟

تاحالا بادلیل ومنطق به این موضوع فک کردی؟

بی تعارف

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چون آدم خوبیه دوسش داری یاچون تودوسش داری بنظرت آدم خوبیه؟تاحالا بادلیل ومنطق به این موضوع فک کردی؟ب ...

نمیدونم فقط میدونم که ادم خوبیه از بقیه پسرا سره 

همه را بخشیدم جز کسانی که مرا از سمت آبادم ویران کردند

من عزیزترین رفیق و عشق زندگیمو باهم ازدست دادمدوتاشون باهمکاری همدیگه💔😀

💔💔💔💔اخ

خیانت؟

امضامو بخون✨️👈به امید نابودی رژیم کودک کش اسرائیل و پیروزی #فلسطین_مظلوم🇵🇸شهید رئیسی بهت افتخار می کنم رئیس جمهور با غیرت کشورم💚🇮🇷۳۱اردیبهشت سالگرد شهید جمهور و همراهان💙من توکل به خدا کردم و او معجزه کرد🌱به اندازه تمامی نداشته هایمان خدایی داریم مهربان تر از حد تصور.... چرا هنوز غصه میخوری آخه عزیز من؟! توکل کن به خدا😍🤌🥲《☕🧘‍♀️📚》.. تا اینجا اومدی یه صلوات بفرست برا سلامتی و ظهور امام زمان عج🥰❤️🫶

برامن دوساله گذشته منم ازش گذشتماما هنوزیه تیکه ازوجودم دردمیکنهگاهی خودمومقصرمیدونمگاهی خودموبغل می ...

💔🥺

امضامو بخون✨️👈به امید نابودی رژیم کودک کش اسرائیل و پیروزی #فلسطین_مظلوم🇵🇸شهید رئیسی بهت افتخار می کنم رئیس جمهور با غیرت کشورم💚🇮🇷۳۱اردیبهشت سالگرد شهید جمهور و همراهان💙من توکل به خدا کردم و او معجزه کرد🌱به اندازه تمامی نداشته هایمان خدایی داریم مهربان تر از حد تصور.... چرا هنوز غصه میخوری آخه عزیز من؟! توکل کن به خدا😍🤌🥲《☕🧘‍♀️📚》.. تا اینجا اومدی یه صلوات بفرست برا سلامتی و ظهور امام زمان عج🥰❤️🫶

سعی کن فراموشش کنی و خودتو مشغول کنی دوسال زمان زیادیه حیف وقتته بخای به اینا فکر کنی

امضامو بخون✨️👈به امید نابودی رژیم کودک کش اسرائیل و پیروزی #فلسطین_مظلوم🇵🇸شهید رئیسی بهت افتخار می کنم رئیس جمهور با غیرت کشورم💚🇮🇷۳۱اردیبهشت سالگرد شهید جمهور و همراهان💙من توکل به خدا کردم و او معجزه کرد🌱به اندازه تمامی نداشته هایمان خدایی داریم مهربان تر از حد تصور.... چرا هنوز غصه میخوری آخه عزیز من؟! توکل کن به خدا😍🤌🥲《☕🧘‍♀️📚》.. تا اینجا اومدی یه صلوات بفرست برا سلامتی و ظهور امام زمان عج🥰❤️🫶

نمیدونم چی بگماگه اولین تجربه ته نظرمو طبق تجربم گفتم بهتهیچکس بعدرفتن کسی نمرده ❤️‍🩹


اولین تجربمه 

اولین حسا هیچ وقت از یاد ادم نمیره 

وقتی یادش میفتم که دیگه نیست خدا شاهده صورتم عرق میکنه انگار تپش قلب میگیرم گرمم میشه 

اخه ادم خوبیه 

میترسم مثلش دیگه نباشه 

اخه کدوم پسری پیدا میشه دیگه که نماز بخونه قران بخونه تازه چه دلبری بود که کتابم زیاد میخوند 

مهربون دلسوز کلی بهم کمک میکرد 

این اخرا دوستاش خیلی روش تاثیر گزاشتن متاسفانه 

همه را بخشیدم جز کسانی که مرا از سمت آبادم ویران کردند

اولین تجربمه اولین حسا هیچ وقت از یاد ادم نمیره وقتی یادش میفتم که دیگه نیست خدا شاهده صورتم عرق میک ...

 عزیزم خوبی آدما به نمازوقرآن خوندنشون نیست

آدماعوض میشن

من کسیوتوزندگیم داشتم که خیلی مقید به نماز وروزه حلال وحروم و تمام چارچوب های انسانی بود

مثل شماخودموگول میزدم که تحت تاثیربقیه قرارگرفته وتغییر‌کرده بعدهافهمیدم که فقط خودموگول میزدم

اواخردرخواست هایی ازم داشت که باورم نمیشداین همون آدمه؟واقعاچطوردلش میاد چطور روش میشه اصن اینوازمن بخواد

باورم نمیشد

خوبی آدما به دلشونه به مردونگی وجنم شونه

حتی اگه بهترینه ودوستم داره وقتی تلاشی برای بودنت کنارخودش نمیکنه چه فایده؟

عزیزم خوبی آدما به نمازوقرآن خوندنشون نیستآدماعوض میشنمن کسیوتوزندگیم داشتم که خیلی مقید به نماز ورو ...

اره درست میگی 

خودمم به همین فکر میکنم 

اصن فرشته هم که باشه 

وقتی نمیخواد که من کنارش باشم چه فایده ای داره ؟!

همه را بخشیدم جز کسانی که مرا از سمت آبادم ویران کردند

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792