تنهایی رو انتخاب کردم نمیگم تنهایی سخت نیست
تنهایی بسیار سخته
ولی بهای روانی کمتری انگاری پرداخت میکنی
ارزششوداره :)
اصراری براینکه حتماباید یکی باشه ندارم
توخودت برای خودت کاملی
اگرکه کسی بود که باهاش خوشحال باشی که چقدر عالی !!
اگرم نبود که خودت باخودت حال کن 🙂❤️🩹