2789
عنوان

تنهایی 🖤🕊

442 بازدید | 83 پست

تنهایی رو انتخاب کردم نمیگم تنهایی سخت نیست 

تنهایی بسیار سخته

ولی بهای روانی کمتری انگاری پرداخت میکنی

ارزششوداره :)

اصراری براینکه حتماباید یکی باشه ندارم

توخودت برای خودت کاملی

اگرکه کسی بود که باهاش خوشحال باشی که چقدر عالی !!

اگرم نبود که خودت باخودت حال کن 🙂❤️‍🩹

بود باهاش خوشحال بودم ولی داره میره دلم خیلی گرفته

چرا داره میره؟

برای منم رفت...

امضامو بخون✨️👈به امید نابودی رژیم کودک کش اسرائیل و پیروزی #فلسطین_مظلوم🇵🇸شهید رئیسی بهت افتخار می کنم رئیس جمهور با غیرت کشورم💚🇮🇷۳۱اردیبهشت سالگرد شهید جمهور و همراهان💙من توکل به خدا کردم و او معجزه کرد🌱به اندازه تمامی نداشته هایمان خدایی داریم مهربان تر از حد تصور.... چرا هنوز غصه میخوری آخه عزیز من؟! توکل کن به خدا😍🤌🥲《☕🧘‍♀️📚》.. تا اینجا اومدی یه صلوات بفرست برا سلامتی و ظهور امام زمان عج🥰❤️🫶

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

موافقم

اتفاقا کلی خوش میگذره تنهایی😁

امضامو بخون✨️👈به امید نابودی رژیم کودک کش اسرائیل و پیروزی #فلسطین_مظلوم🇵🇸شهید رئیسی بهت افتخار می کنم رئیس جمهور با غیرت کشورم💚🇮🇷۳۱اردیبهشت سالگرد شهید جمهور و همراهان💙من توکل به خدا کردم و او معجزه کرد🌱به اندازه تمامی نداشته هایمان خدایی داریم مهربان تر از حد تصور.... چرا هنوز غصه میخوری آخه عزیز من؟! توکل کن به خدا😍🤌🥲《☕🧘‍♀️📚》.. تا اینجا اومدی یه صلوات بفرست برا سلامتی و ظهور امام زمان عج🥰❤️🫶

نمیتونه با شرایطم کنار بیاد خیلی سخته

اگه عاشق بود میتونست ببخش رک گفتم.رهاش کن تا قدرتو بدونه

امضامو بخون✨️👈به امید نابودی رژیم کودک کش اسرائیل و پیروزی #فلسطین_مظلوم🇵🇸شهید رئیسی بهت افتخار می کنم رئیس جمهور با غیرت کشورم💚🇮🇷۳۱اردیبهشت سالگرد شهید جمهور و همراهان💙من توکل به خدا کردم و او معجزه کرد🌱به اندازه تمامی نداشته هایمان خدایی داریم مهربان تر از حد تصور.... چرا هنوز غصه میخوری آخه عزیز من؟! توکل کن به خدا😍🤌🥲《☕🧘‍♀️📚》.. تا اینجا اومدی یه صلوات بفرست برا سلامتی و ظهور امام زمان عج🥰❤️🫶

چی بگم نه زیاد

درگیر خودت باش

مهارت یاد بگیر

فیلم ببین و...

بهتر از اینه درگیر یه نفر دیگه باشی که چیکار میکنه و کجا میره و....

امضامو بخون✨️👈به امید نابودی رژیم کودک کش اسرائیل و پیروزی #فلسطین_مظلوم🇵🇸شهید رئیسی بهت افتخار می کنم رئیس جمهور با غیرت کشورم💚🇮🇷۳۱اردیبهشت سالگرد شهید جمهور و همراهان💙من توکل به خدا کردم و او معجزه کرد🌱به اندازه تمامی نداشته هایمان خدایی داریم مهربان تر از حد تصور.... چرا هنوز غصه میخوری آخه عزیز من؟! توکل کن به خدا😍🤌🥲《☕🧘‍♀️📚》.. تا اینجا اومدی یه صلوات بفرست برا سلامتی و ظهور امام زمان عج🥰❤️🫶

اگه عاشق بود میتونست ببخش رک گفتم.رهاش کن تا قدرتو بدونه

خودمم همینو میگم اما قدرا رها کردنشو ندارم نمبدونم چجوری چیکار کنم اصن

همه را بخشیدم جز کسانی که مرا از سمت آبادم ویران کردند

خودمم همینو میگم اما قدرا رها کردنشو ندارم نمبدونم چجوری چیکار کنم اصن

۲سال درگیرش بودم

روز تولدش بهترین جشن و هدیه

به هرمناسبتی براش بهترینها..

همش میخواستم خوشحال باشه.. تمام فکر و ذکرم اون بود.

اما حالا اونم منو بخاطر شرایطم رها کرد

ازش خواستم بمونه چون بعدا پشیمون میشه نمیخواستم بعدا برگرده پس خواستم بمونه ولی قبول نکرد و رفت.. 

بعد اینهمه محبت گفت ازت زده شدم💔

حالا که ب خودم اومدم دارم درس میخونم مهارت یاد میگیرم به خودم میرسم و میگم شکرخدا چه خوب شد رفت

این وسط اون ضرر کرد چون من کم نذاشتم براش

شما هم مثل من فکر کن.....

البته مال من دختر بود بهترین رفیقم اینکارو باهام کرد گسی گه اجی صدام میکرد و..

امضامو بخون✨️👈به امید نابودی رژیم کودک کش اسرائیل و پیروزی #فلسطین_مظلوم🇵🇸شهید رئیسی بهت افتخار می کنم رئیس جمهور با غیرت کشورم💚🇮🇷۳۱اردیبهشت سالگرد شهید جمهور و همراهان💙من توکل به خدا کردم و او معجزه کرد🌱به اندازه تمامی نداشته هایمان خدایی داریم مهربان تر از حد تصور.... چرا هنوز غصه میخوری آخه عزیز من؟! توکل کن به خدا😍🤌🥲《☕🧘‍♀️📚》.. تا اینجا اومدی یه صلوات بفرست برا سلامتی و ظهور امام زمان عج🥰❤️🫶

خودمم همینو میگم اما قدرا رها کردنشو ندارم نمبدونم چجوری چیکار کنم اصن

‏این عاطفی بودن هم بد کوفتیه، همونقدر که می‌تونه لحظات زندگی رو قشنگ کنه، می‌تونه یه موقع‌هایی روانت رو متلاشی کنه.

۲سال درگیرش بودمروز تولدش بهترین جشن و هدیهبه هرمناسبتی براش بهترینها..همش میخواستم خوشحال باشه.. تم ...

وای 😔

خیلی سخته بخدا اخه ادم خوبیه میترسم پشیمون بشم 

همه را بخشیدم جز کسانی که مرا از سمت آبادم ویران کردند

وای 😔خیلی سخته بخدا اخه ادم خوبیه میترسم پشیمون بشم

چرا پشیمون بشی؟اون داره رها میکنه بعد تو پشیمون شی؟

امضامو بخون✨️👈به امید نابودی رژیم کودک کش اسرائیل و پیروزی #فلسطین_مظلوم🇵🇸شهید رئیسی بهت افتخار می کنم رئیس جمهور با غیرت کشورم💚🇮🇷۳۱اردیبهشت سالگرد شهید جمهور و همراهان💙من توکل به خدا کردم و او معجزه کرد🌱به اندازه تمامی نداشته هایمان خدایی داریم مهربان تر از حد تصور.... چرا هنوز غصه میخوری آخه عزیز من؟! توکل کن به خدا😍🤌🥲《☕🧘‍♀️📚》.. تا اینجا اومدی یه صلوات بفرست برا سلامتی و ظهور امام زمان عج🥰❤️🫶

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز