۲سال درگیرش بودم
روز تولدش بهترین جشن و هدیه
به هرمناسبتی براش بهترینها..
همش میخواستم خوشحال باشه.. تمام فکر و ذکرم اون بود.
اما حالا اونم منو بخاطر شرایطم رها کرد
ازش خواستم بمونه چون بعدا پشیمون میشه نمیخواستم بعدا برگرده پس خواستم بمونه ولی قبول نکرد و رفت..
بعد اینهمه محبت گفت ازت زده شدم💔
حالا که ب خودم اومدم دارم درس میخونم مهارت یاد میگیرم به خودم میرسم و میگم شکرخدا چه خوب شد رفت
این وسط اون ضرر کرد چون من کم نذاشتم براش
شما هم مثل من فکر کن.....
البته مال من دختر بود بهترین رفیقم اینکارو باهام کرد گسی گه اجی صدام میکرد و..