ولی اینو جدی میگم
ازدست دادن رفیق خیلی سخت تر از ازدس دادن عشقته
من باخودم میگفتم خب این رفیقم بود روزای سختمو دید کنارم بود من گله و شکایت رابطه مو خانواده مو زندگی مو پیش پسرمردم نمیبردم که پیش رفیقم میبردم
کی ازون بمن نزدیکتربود؟
چراآخه چرا
جدایی هم حرمت داره حتی حرمت جدایی رونگه نداشت به بدترین طرزممکن جداشدیم ازهم
الان نه ازش متنفرم نه دلم براش تنگ میشه به هرحال خوشحالم راهمون جداشد ازهم
منفعت تو نبود اینطور آدماس