2777
2789
عنوان

عقد نمیگیرم

| مشاهده متن کامل بحث + 560 بازدید | 67 پست
خواهر برادرم داری ؟ مادرت چی؟ خواهشا بعد از ازدواج با خانواده های سمی تون قطع رابطه کنید

برا خواهرمم با هزارتا دعوا جشن عقد و عروسی گرفت مامانمم میگه ولش کن هرچی بگی حرف خودشه اعصاب خودتو خراب نکن

تازه الانم میگن کل جهیزیه نامزدم بخره خانوادم هیچی نخرن خانواده اونم کمک نامزدمم نکنن عب نداره میگذر ...

ببین عیب نداره بعد از اینکه رفتید خونه خودتون یکم پول جمع کنید یک جشن کوچولو بگیرید کسایی که دوسشون دارید دعوت کنید یه لباس خوشگلم بپوش 

خواهشا خانوادت رو دعوت نکن 

خیلی به جون پدرت عصبانی ام واقعا 

 در کوچه ام،در یک کوچه خلوت وبی کس راه میروم.بدون نگاه به پشت سر،درنقطه ای که راهم را تاریکی فرامیگیرد،گویی رویایی میبینم که درانتظارماست.آسمان سیاه با ابرهای خاکستری پوشیده شده.گویی رعد وبرق پنجره ی خانه هارانشانه گرفته.عالم وآدم درخوابند،فقط دو دوست بیدارند.یکی منم ودیگری پیاده روهای خلوت

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

برا خواهرمم با هزارتا دعوا جشن عقد و عروسی گرفت مامانمم میگه ولش کن هرچی بگی حرف خودشه اعصاب خودتو خ ...

بابات بخاطر خرج کردن اینجوری میکنه ؟‌چشه؟ 😤


 در کوچه ام،در یک کوچه خلوت وبی کس راه میروم.بدون نگاه به پشت سر،درنقطه ای که راهم را تاریکی فرامیگیرد،گویی رویایی میبینم که درانتظارماست.آسمان سیاه با ابرهای خاکستری پوشیده شده.گویی رعد وبرق پنجره ی خانه هارانشانه گرفته.عالم وآدم درخوابند،فقط دو دوست بیدارند.یکی منم ودیگری پیاده روهای خلوت

بابات بخاطر خرج کردن اینجوری میکنه ؟‌چشه؟ 😤

میگه اگه اینکارارو نکنین صاحب خونه زندگی میشین هرچی میگم بد هم میشه خونه درست کرد ولی عروسی چی داد و بیداد میکنه همون بهتر برم محضر

فک نکنم بشه دیگه جشن بگیریم

چرا؟ نمیخواد صد نفر دعوت کنید که در حد یه 15 .20 نفر 

من کسایی میشناسم اوایل نتونستن بعدا گاهی یک سال بعد از اینکه رفتن خونه خودشون یک مراسم کوچولو گرفتن در حد اطرافیان دعوت کردن 


 در کوچه ام،در یک کوچه خلوت وبی کس راه میروم.بدون نگاه به پشت سر،درنقطه ای که راهم را تاریکی فرامیگیرد،گویی رویایی میبینم که درانتظارماست.آسمان سیاه با ابرهای خاکستری پوشیده شده.گویی رعد وبرق پنجره ی خانه هارانشانه گرفته.عالم وآدم درخوابند،فقط دو دوست بیدارند.یکی منم ودیگری پیاده روهای خلوت

چرا؟ نمیخواد صد نفر دعوت کنید که در حد یه 15 .20 نفر من کسایی میشناسم اوایل نتونستن بعدا گاهی یک سال ...

خانواده خودم چی ک مخالفن پدر شوهرمم ک اومده بابامو پر کرده ک نزاریم عقد بگیرن هیشکی دیگه نمونده ک بخام دعوت کنم

میگه اگه اینکارارو نکنین صاحب خونه زندگی میشین هرچی میگم بد هم میشه خونه درست کرد ولی عروسی چی داد و ...

بگو بتوچه مگه تو قراره خرج بدی مگه پول یه مراسم کوچیک چقدر میشه که بشه باهاش خونه خرید چه حرفای مسخره ای میزنه بابات انگار از اوضاع و احوال جامعه بی خبره 

کاش مثل خواهرت کوتاه نیایی 


 در کوچه ام،در یک کوچه خلوت وبی کس راه میروم.بدون نگاه به پشت سر،درنقطه ای که راهم را تاریکی فرامیگیرد،گویی رویایی میبینم که درانتظارماست.آسمان سیاه با ابرهای خاکستری پوشیده شده.گویی رعد وبرق پنجره ی خانه هارانشانه گرفته.عالم وآدم درخوابند،فقط دو دوست بیدارند.یکی منم ودیگری پیاده روهای خلوت

خانواده خودم چی ک مخالفن پدر شوهرمم ک اومده بابامو پر کرده ک نزاریم عقد بگیرن هیشکی دیگه نمونده ک بخ ...

شوهرت هم باید این وسط یکم بیشتر جدی باشه 

نمیفهمشون 

دوست آشنا بالاخره یه چند نفری پیدا میشن نگران نباش 

 در کوچه ام،در یک کوچه خلوت وبی کس راه میروم.بدون نگاه به پشت سر،درنقطه ای که راهم را تاریکی فرامیگیرد،گویی رویایی میبینم که درانتظارماست.آسمان سیاه با ابرهای خاکستری پوشیده شده.گویی رعد وبرق پنجره ی خانه هارانشانه گرفته.عالم وآدم درخوابند،فقط دو دوست بیدارند.یکی منم ودیگری پیاده روهای خلوت

بگو بتوچه مگه تو قراره خرج بدی مگه پول یه مراسم کوچیک چقدر میشه که بشه باهاش خونه خرید چه حرفای مسخر ...

روزی صد بار میزنه تو سر خواهرم ک اگه عروسی و عقد نمیگیرفتی الان خونه داشتی 

شوهرت هم باید این وسط یکم بیشتر جدی باشه نمیفهمشون دوست آشنا بالاخره یه چند نفری پیدا میشن نگران نبا ...

شوهرم هرچی میگه میگن تو نادونی ک این چیزارو میگی بقیه هم دخالتی نمیکنن میگن اگه بد شد از چشا ما میبینن 

روزی صد بار میزنه تو سر خواهرم ک اگه عروسی و عقد نمیگیرفتی الان خونه داشتی

:/

حال پدرت فکر کنم واقعا خوب نیست

خدا صبر بده میفهمم زندگی کردن با اینجور آدما چه زجری داره واسه آدم مخصوصا روانی که کلا آدمو دیونه میکنه


 در کوچه ام،در یک کوچه خلوت وبی کس راه میروم.بدون نگاه به پشت سر،درنقطه ای که راهم را تاریکی فرامیگیرد،گویی رویایی میبینم که درانتظارماست.آسمان سیاه با ابرهای خاکستری پوشیده شده.گویی رعد وبرق پنجره ی خانه هارانشانه گرفته.عالم وآدم درخوابند،فقط دو دوست بیدارند.یکی منم ودیگری پیاده روهای خلوت

شوهرم هرچی میگه میگن تو نادونی ک این چیزارو میگی بقیه هم دخالتی نمیکنن میگن اگه بد شد از چشا ما میبی ...

الان فقط پدر تو و پدر همسرت مخالفن دیگه کس دیگه ای نیست؟‌ 

 در کوچه ام،در یک کوچه خلوت وبی کس راه میروم.بدون نگاه به پشت سر،درنقطه ای که راهم را تاریکی فرامیگیرد،گویی رویایی میبینم که درانتظارماست.آسمان سیاه با ابرهای خاکستری پوشیده شده.گویی رعد وبرق پنجره ی خانه هارانشانه گرفته.عالم وآدم درخوابند،فقط دو دوست بیدارند.یکی منم ودیگری پیاده روهای خلوت

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792