2777
2789
عنوان

عقد نمیگیرم

| مشاهده متن کامل بحث + 560 بازدید | 67 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دعوایی بپا میشه اگه اینجوری کنیم ک همون بهتر نگیرم

پس عروسی رو بگیرید حتما!

نظرات من خارج از زندگی شخصی شماست ، پس هر جور که خودتون میدونید توی زندگیتون انجامش بدین ❕️🌱

عروسی ک اصلا نمیشه چون خانواده ها حمایت نمیکنن مجبوریم دوتایی جون بکنیم تا ی خونه درست کنیم جهیزیه ه ...

😐اینجور نمیشه که ! پس کادوهای عقد و عروسیتون چی؟ 

پس شام دادن به افراد نزدیک چی؟

نظرات من خارج از زندگی شخصی شماست ، پس هر جور که خودتون میدونید توی زندگیتون انجامش بدین ❕️🌱

😐اینجور نمیشه که ! پس کادوهای عقد و عروسیتون چی؟ پس شام دادن به افراد نزدیک چی؟

هیچی حیف نمیشه ویس بگیرم ک اینقد قراره بی کس بریم سرخونه زندگی عقد محضر عروسیم میگن اگه دوست داشتین برین ماعسل نداشتینم همینجوری برین خونه خودتون تحمل میکنم تا خونمون درست بشه جهیزیه هم بخریم بدم همه رو بلاک میکنم رفت و امدم نمیکنم ذره ای درک ندارن ک هر دختری ارزو ی جشن داره 

هیچی حیف نمیشه ویس بگیرم ک اینقد قراره بی کس بریم سرخونه زندگی عقد محضر عروسیم میگن اگه دوست داشتین ...

واقعا این خیلی ظلمه ! 

درک نمیکنم شما هم حق داری 🥺

نظرات من خارج از زندگی شخصی شماست ، پس هر جور که خودتون میدونید توی زندگیتون انجامش بدین ❕️🌱

هیچی حیف نمیشه ویس بگیرم ک اینقد قراره بی کس بریم سرخونه زندگی عقد محضر عروسیم میگن اگه دوست داشتین ...

چه پدر ظالمی داری 

اه اعصابم واقعا سر همچین رفتارهایی بهم میریزه دلم میخواد جای شما تو روشون وایستم ببینم چه غلطی میکنن 

برید مراسم بگیرید بگید دوس داشتید بیایید نخواستینم به درک افصل صافلین که نمیایید

 در کوچه ام،در یک کوچه خلوت وبی کس راه میروم.بدون نگاه به پشت سر،درنقطه ای که راهم را تاریکی فرامیگیرد،گویی رویایی میبینم که درانتظارماست.آسمان سیاه با ابرهای خاکستری پوشیده شده.گویی رعد وبرق پنجره ی خانه هارانشانه گرفته.عالم وآدم درخوابند،فقط دو دوست بیدارند.یکی منم ودیگری پیاده روهای خلوت

تازه الانم میگن کل جهیزیه نامزدم بخره خانوادم هیچی نخرن خانواده اونم کمک نامزدمم نکنن عب نداره میگذر ...

با وام ازدواجتون بگیرید؟!

نظرات من خارج از زندگی شخصی شماست ، پس هر جور که خودتون میدونید توی زندگیتون انجامش بدین ❕️🌱

بد جا برم جایی ندارم دیگه

خواهر برادرم داری ؟ مادرت چی؟ خواهشا بعد از ازدواج با خانواده های سمی تون قطع رابطه کنید 


 در کوچه ام،در یک کوچه خلوت وبی کس راه میروم.بدون نگاه به پشت سر،درنقطه ای که راهم را تاریکی فرامیگیرد،گویی رویایی میبینم که درانتظارماست.آسمان سیاه با ابرهای خاکستری پوشیده شده.گویی رعد وبرق پنجره ی خانه هارانشانه گرفته.عالم وآدم درخوابند،فقط دو دوست بیدارند.یکی منم ودیگری پیاده روهای خلوت

وام گذاشتیم واسه خونه درست کردن

جهیزیه چی پس؟ چجوری میخواهید برید سرخونه زندگیتون؟

نظرات من خارج از زندگی شخصی شماست ، پس هر جور که خودتون میدونید توی زندگیتون انجامش بدین ❕️🌱

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792