2777
2789
عنوان

عقد نمیگیرم

560 بازدید | 67 پست

یک ساله ک نامزدم برا عید عقدمه ولی پدرم و پدرشوهرم نمیزارن جشن بگیرم نامزدمم خیلی ناراحته میگه من کل خرج میخام بدم ب بقیه ربطی نداره عروسیم ک صد در صد نمیگیریم چون نامزدم گفت ی جشن عقد مفصل برام میگیره ک اگه عروسی نگرفت حسرت نخورم ولی نمیزارن بمیرم برا نامزدم هرچی میگه میخام جشن بگیرم کسی نمیزاره

چرا نمیزارن عقد بگیرید

        اگر در رابطه با روانشناسی ؛ حال خوب؛ خودشناسی و... کتاب و پادکست میشناسید خوشحال میشم بهم معرفی کنید♥️💚    اگر اونقدر بی خانواده هستید که میخاید تاپیک های قبلی رو بگردید و توهین کنید ریپلای نزنید لطفا♥️                                                                            اگه توی تاپیک های من اظهار نظر کردید لطف خودتون رو میرسونید ولی اگر جوابی ندادم و فقط لایک کردم لطفا ناراحت نشید من معمولا توی شرایط بد روحی اینجا تاپیک میزنم و ممکنه از حوصلم خارج باشه جواب تک تک رو بدم عشقای دلم ❤️🥺                                                                                           

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


میگن باید برین محضر خرج الکی میکنید اخه ادم مگه چند بار عقد میگیره نامزدم میگه من فقط براتوعم ک حسرتشو بد میخوری ولی من جلوش برو خودم نمیارم میگم عب نداره ناراحت نشو عروسی ک کردیم ی روز میریم اتلیه عکس میگیریم 

منم میخاستم عقد کنم مامانم هی گفت اول داداشت باید عقد کنه 

داداشم عقد کرد باز مامانم یه مسخره بازی جدید دراورد 

اینقد اینجوری کرد تا اینکه یروز خاستیم عقد کنیم همه کارامون هم کردیم ولی دوروز قبل تاریخ یکی فوت شد 

الان اگه عقد افتاد میره برای عید سال اینده 

انگار لج دارن با ادم

        اگر در رابطه با روانشناسی ؛ حال خوب؛ خودشناسی و... کتاب و پادکست میشناسید خوشحال میشم بهم معرفی کنید♥️💚    اگر اونقدر بی خانواده هستید که میخاید تاپیک های قبلی رو بگردید و توهین کنید ریپلای نزنید لطفا♥️                                                                            اگه توی تاپیک های من اظهار نظر کردید لطف خودتون رو میرسونید ولی اگر جوابی ندادم و فقط لایک کردم لطفا ناراحت نشید من معمولا توی شرایط بد روحی اینجا تاپیک میزنم و ممکنه از حوصلم خارج باشه جواب تک تک رو بدم عشقای دلم ❤️🥺                                                                                           

منم ی سال نامزد موندم برا ی عقد مفصل ن محضری

حالا ما خاستیم محضری بگیریم بابام نزاشت😅 

حالام میخایم جشن بگیریم می‌ره برا یسال دیگه 

حقیقتا خودم میترسم از اینکه کش داده بشه 

        اگر در رابطه با روانشناسی ؛ حال خوب؛ خودشناسی و... کتاب و پادکست میشناسید خوشحال میشم بهم معرفی کنید♥️💚    اگر اونقدر بی خانواده هستید که میخاید تاپیک های قبلی رو بگردید و توهین کنید ریپلای نزنید لطفا♥️                                                                            اگه توی تاپیک های من اظهار نظر کردید لطف خودتون رو میرسونید ولی اگر جوابی ندادم و فقط لایک کردم لطفا ناراحت نشید من معمولا توی شرایط بد روحی اینجا تاپیک میزنم و ممکنه از حوصلم خارج باشه جواب تک تک رو بدم عشقای دلم ❤️🥺                                                                                           

حالا ما خاستیم محضری بگیریم بابام نزاشت😅 حالام میخایم جشن بگیریم می‌ره برا یسال دیگه حقیقتا خودم می ...

خوشبحالت ک بابات پشتته بابامن زده زیر داد و بیداددیگه هیچی نگفتم ک نکنه جلو نامزدمم بزنم 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792