2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نولدت مبارک ایشالله سال جدید دامنت سبز بشه .بچه بغل بیایی نی نی سایت 

تا به حال به کلمات وارونه دقت کرده اید؟"گنج"،"جنگ"میشود"درمان"،"نامرد"است و "کاخ"،"خاک"میشود ولی "دزد"همان"دزد"است"درد"همان"درد"است و "گرگ"همان"گرگ" آری نمیدانم چرا"من"،"نم"زده است و "یار"،"رای"عوض کرده است"راه"،گویی"هار"شده و "روز"به "زور"میگذرد "آشنا"راجز در"انشا" نمیبینی وچه "سرد"است این"درس"زندگی اینجاست که"مرگ"برایم خانه ای "گرم"میشود چرا که "درد"همان"درد"است یا صاحب الزمان دلم "آرامش"وارونه میخواد یعنی دلم "شما را" میخواهد.

چرا اینجا همه معتادن؟به تولد میگن نولد؟شوخی کردم😂اسی جون تولدت مبارکا باشه

نع فک کنم اشتباه تایپی بود 😅

تا به حال به کلمات وارونه دقت کرده اید؟"گنج"،"جنگ"میشود"درمان"،"نامرد"است و "کاخ"،"خاک"میشود ولی "دزد"همان"دزد"است"درد"همان"درد"است و "گرگ"همان"گرگ" آری نمیدانم چرا"من"،"نم"زده است و "یار"،"رای"عوض کرده است"راه"،گویی"هار"شده و "روز"به "زور"میگذرد "آشنا"راجز در"انشا" نمیبینی وچه "سرد"است این"درس"زندگی اینجاست که"مرگ"برایم خانه ای "گرم"میشود چرا که "درد"همان"درد"است یا صاحب الزمان دلم "آرامش"وارونه میخواد یعنی دلم "شما را" میخواهد.

تولدت مبارک🌷🌷🌷دقیقا مثل منی منم تولدمه و دقیقا منتظر بچه ام انشالله هم دامن تو سبز شه هم من هم هم ...

عزیزم چند وقت اقدامی؟

هنوز طبیعی داری انجام میدی یا ای وی اف اینا کردی؟

تولدت مبارک اسفند ماهی جان

اسفند ماهیا خیلی خاصن بنظرم نمیدونم چرا نه اینکه فک کنی خودم اسفندیم ها 

نه 

اما اسفندیا کلا یطور دگ ان

من ۶ سال اقدامم ای وی اف کردم دو بار انتقال دادم دفعه اول منفی شد دفعه دوم مثبت شد ولی ۶ هفته رشدش متوقف شد الانم طبیعی اقدام میکنم تا ببینم خدا چی میخواد 

امیدوارم طبیعی بشه چون واقعا بدنم توان انتقال سوم رو نداره که بخوام باز کلی دارو و آمپول استفاده کنم

من ۶ سال اقدامم ای وی اف کردم دو بار انتقال دادم دفعه اول منفی شد دفعه دوم مثبت شد ولی ۶ هفته رشدش م ...

انشالا ک بشه از ته دلم دعا کردم برات

توی این ۶ سال خانواده خودت یا همسرت شک نکردن ک بجه دار نمیشید؟

راستی ببیخشید مشکل از کدومتون هست؟

بجه ندارید؟

ماهم بچه نداریم سه ساله عروسی کردیم امسال اقدام کردیم نشد ای وی اف کردیم جنین ها فریز شدن اردیبهشت اولین انقالمه برام دعا کن 

خیلی ناراحتم ما جفتمون مشکل داریم هم من هم همسرم 

خیلی راه سختیه خدا نصیب کسی نکنه

من خیلی اذیتم توی این مسیر

تا مبیینم کسی حاملس بغضم میگیره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  3 ساعت پیش