همسرم مشکل اسپرم داره صعیفه یکم با دارو خل شده
منم مشکلم اندومتریوز هست کیست نخمدان باعث شده ذخیرم بیاذ پایین بارداری طبیعی اتفاق نیفتاذ
ای یو ای هم کذدیث نشد
دگ ای وی اف کردیم ۶ تا تخمک داشتم ۶ تا جنین شده
دو تا نی سده ینی دوبار انتقال
انتقالم بخاطر عید افتاد عقب تر
دکتر نیستش گفت اواخر فرودرین بیا دارو بدم برای انتقال خلاصه اینطوری اصلا ادم نمیدونه ک جنین ها چطورین بعد از فریز کیفیتشون لانه گزینی کنه یا نکنه مشخص نیست
خلاصه تلاشمون رو داریم میکنیم بیینیم چی میشه
میدونی من خانواده خودم در جریان هستن اما سمت شوهرم نه در جریان نیستن اخه ما خیلی سال نیست ک نگزشته سه ساله تازه عروسی کردیم
اما بابت این موضوع ها ک پیش اوکد کلی ناراحتم خدا کنه جواب بگیریم کلی هزینه کردیم عزینش بکنار فشار روحی سختی به ادم وارد هست