2777
2789

ممنون عزیزم منم برات دعا کردم انشالله انتقالت مثبت شه سال دیگه یه نی نی خوشکل تو بغلت باشه

مشکل از منه تنبلی تخمدان شدید دارم خانواده خودم خبر دارن ولی خانواده همسرم نه خداروشکر خیلی کنجکاوی نمیکنن البته به احتمال زیاد شک کردن ولی به رومون نمیارن

شما مشکلتون چیه؟؟؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ممنون عزیزم منم برات دعا کردم انشالله انتقالت مثبت شه سال دیگه یه نی نی خوشکل تو بغلت باشهمشکل از من ...

همسرم مشکل اسپرم داره صعیفه یکم با دارو خل شده 

منم مشکلم اندومتریوز هست کیست نخمدان باعث شده ذخیرم بیاذ پایین بارداری طبیعی اتفاق نیفتاذ

ای یو ای هم کذدیث نشد 

دگ ای وی اف کردیم ۶ تا تخمک داشتم ۶ تا جنین شده 

دو تا نی سده ینی دوبار انتقال 

انتقالم بخاطر عید افتاد عقب تر 

دکتر نیستش گفت اواخر فرودرین بیا دارو بدم برای انتقال خلاصه اینطوری اصلا ادم نمیدونه ک جنین ها چطورین بعد از فریز کیفیتشون لانه گزینی کنه یا نکنه مشخص نیست 

خلاصه تلاشمون رو داریم میکنیم بیینیم چی میشه 

میدونی من خانواده خودم در جریان هستن اما سمت شوهرم نه در جریان نیستن اخه ما خیلی سال نیست ک نگزشته سه  ساله تازه عروسی کردیم 

اما بابت این موضوع ها ک پیش اوکد کلی ناراحتم خدا کنه جواب بگیریم کلی هزینه کردیم عزینش بکنار فشار روحی سختی به ادم وارد هست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز