انشالا ک بشه از ته دلم دعا کردم برات
توی این ۶ سال خانواده خودت یا همسرت شک نکردن ک بجه دار نمیشید؟
راستی ببیخشید مشکل از کدومتون هست؟
بجه ندارید؟
ماهم بچه نداریم سه ساله عروسی کردیم امسال اقدام کردیم نشد ای وی اف کردیم جنین ها فریز شدن اردیبهشت اولین انقالمه برام دعا کن
خیلی ناراحتم ما جفتمون مشکل داریم هم من هم همسرم
خیلی راه سختیه خدا نصیب کسی نکنه
من خیلی اذیتم توی این مسیر
تا مبیینم کسی حاملس بغضم میگیره