2777
2789
عنوان

تو دعوا...

| مشاهده متن کامل بحث + 369 بازدید | 31 پست

دقیقا برعکس تو،من عصبانی میشم ولی اصن واسه شوهرم نمیتونم نقش ی ادم جدی و عصبانیو بازی کنم...همه میگن بابا تو چرا اینجوری هستی؟؟؟دست خودم نیس اونجوریکه باید سرش داد نمیزنم اصن صدامو کلفت نمیکنم اینا.واسه همین اونم زیاد حساب نمیبره ازم 😃😃😃

شوهر من مثل شما بود.من آروم بودم.انقدر به رفتارش ادامه داد که منم الان مثل خودش شدم.حالا از وقتی من ...

اره واقعا هر چی میگذره اون زودتر صبرش تموم میشه منم از این دارم میترسم باید یه فکری به حال خودم کنم

تنها چیزی که تو زندگی بدون تلاش به دست میاری,  شکسته...!

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


قیقا برعکس تو،من عصبانی میشم ولی اصن واسهدشوهرم نمیتونم نقش ی ادم حدی و عصبانیو بازی کنم...همه میگن ...

باور کن اینجوری بهتره😅

تنها چیزی که تو زندگی بدون تلاش به دست میاری,  شکسته...!
اره واقعا هر چی میگذره اون زودتر صبرش تموم میشه منم از این دارم میترسم باید یه فکری به حال خودم کنم

بنظرم ادم اگه کسیو به شدت دوس داشته باشه اینجوری سرش داد نمیزنه مگه نه؟؟؟

بنظرم ادم اگه کسیو به شدت دوس داشته باشه اینجوری سرش داد نمیزنه مگه نه؟؟؟

واقعا دست خودت نیست یه وقتا

تنها چیزی که تو زندگی بدون تلاش به دست میاری,  شکسته...!
مثلا من جاریم خیلی شاخو شونه میکشه واسه شوهرش و واقعا نعره میزنه ...همیشه هم شوهرش ازش حساب میبره

حالا من نعره نمیزنم 😄 ولی بحث میکنمو عصبانی میشم

تنها چیزی که تو زندگی بدون تلاش به دست میاری,  شکسته...!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز