2777
2789
عنوان

تو دعوا...

369 بازدید | 31 پست

من تو بحث با همسرم به شدت عصبانی میشم و کلا زود ناراحت و عصبی میشم و اروم نیست روحیم . با کوچکترین کار اشتباهی از طرف دیگران و به خصوص همسرم😀.  دوست ندارم این حالتو ولی دست خودم نیست. همسرم ادم ارومیه ولی دیگه یه وقتا اونم کم میاره و صبرش کم میشه ولی بازم مثل من عصبی نمیشه. کیا اینجوری بودن و تونستن به این کار غلبه کنن . راهکارش چیه؟

تنها چیزی که تو زندگی بدون تلاش به دست میاری,  شکسته...!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

رو اعصابت مسلط باش 

بدون هیچی ارزش خراب کردن اعصابت رو نداره ، کسی هم با یه مشکل نمرده به جای به کار انداختن زبان باید مغز و به کار انداخت

به هیچکس بیش از اندازه بها ندید

من همسرم اینجوری بود😒شاید باورت نشه ولی از وقتی طراحی رو شروع کرد کلا از اینرو ب اینرو شده

طراحی چی؟

تنها چیزی که تو زندگی بدون تلاش به دست میاری,  شکسته...!
طراحی چی؟

هنر دیگه.اون طراحی فشن اینارو شروع کرده.خودم علاقشو کشف کردم.اصلا فک نمیکردم مرد ب این عصبیی ب هنر علاقه داشته باشه.

توام ببین موسیقی نقاشی خیلی ب ادم کمک میکنه و یوگا

مننننننن به عبارتی وحشی بودم😂😂😂😂من به خاطر نی نیم آروم شدم

انگار مشکل همگانیه😅 یعنی بچه بیاد ادم بهتر میشه. واقعا امید داشته باشم😀

تنها چیزی که تو زندگی بدون تلاش به دست میاری,  شکسته...!
هنر دیگه.اون طراحی فشن اینارو شروع کرده.خودم علاقشو کشف کردم.اصلا فک نمیکردم مرد ب این عصبیی ب هنر ع ...

ممنون🌹 اره منم نقاشی رو دوست دارم

تنها چیزی که تو زندگی بدون تلاش به دست میاری,  شکسته...!

شوهر من مثل شما بود.من آروم بودم.انقدر به رفتارش ادامه داد که منم الان مثل خودش شدم.حالا از وقتی من اینجوری شدم اون آروم شده!


مواظب باش همسرت به مرحله ای که من رسیدم نرسه😉😉

خیلی مهربونی❤ازت ممنونم❤
من با کله میرم تو شکمش😊😊

منم همینجوری میشم بیچاره همش بهم میگه یعنی این بحث و مشکل ارزش این قشقرقی را انداختی رو داشته . میدونمم نداشته ولی از موضعم پایین نمیام😀😣😢

تنها چیزی که تو زندگی بدون تلاش به دست میاری,  شکسته...!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز