2777
2789
عنوان

تو دعوا...

| مشاهده متن کامل بحث + 369 بازدید | 31 پست

دقیقا برعکس تو،من عصبانی میشم ولی اصن واسه شوهرم نمیتونم نقش ی ادم جدی و عصبانیو بازی کنم...همه میگن بابا تو چرا اینجوری هستی؟؟؟دست خودم نیس اونجوریکه باید سرش داد نمیزنم اصن صدامو کلفت نمیکنم اینا.واسه همین اونم زیاد حساب نمیبره ازم 😃😃😃

شوهر من مثل شما بود.من آروم بودم.انقدر به رفتارش ادامه داد که منم الان مثل خودش شدم.حالا از وقتی من ...

اره واقعا هر چی میگذره اون زودتر صبرش تموم میشه منم از این دارم میترسم باید یه فکری به حال خودم کنم

تنها چیزی که تو زندگی بدون تلاش به دست میاری,  شکسته...!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

قیقا برعکس تو،من عصبانی میشم ولی اصن واسهدشوهرم نمیتونم نقش ی ادم حدی و عصبانیو بازی کنم...همه میگن ...

باور کن اینجوری بهتره😅

تنها چیزی که تو زندگی بدون تلاش به دست میاری,  شکسته...!
اره واقعا هر چی میگذره اون زودتر صبرش تموم میشه منم از این دارم میترسم باید یه فکری به حال خودم کنم

بنظرم ادم اگه کسیو به شدت دوس داشته باشه اینجوری سرش داد نمیزنه مگه نه؟؟؟

بنظرم ادم اگه کسیو به شدت دوس داشته باشه اینجوری سرش داد نمیزنه مگه نه؟؟؟

واقعا دست خودت نیست یه وقتا

تنها چیزی که تو زندگی بدون تلاش به دست میاری,  شکسته...!
مثلا من جاریم خیلی شاخو شونه میکشه واسه شوهرش و واقعا نعره میزنه ...همیشه هم شوهرش ازش حساب میبره

حالا من نعره نمیزنم 😄 ولی بحث میکنمو عصبانی میشم

تنها چیزی که تو زندگی بدون تلاش به دست میاری,  شکسته...!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز