جالبه مردی خوش اخلاق دیدمش و خوش قد و بالا و شیک پوش دور از جونش شبیه پدر مرحومم
البته ما خانواده پولداری هستیم اونو نمیدونم
ولی عین بابام لباسهای هاکوپیان تنش
کت آبی نفتی! و....
حدودا به یک سال نمیرسه فقط این چکاره هست میشه بگی
مدیر شرکتی
اصن میشناسیش..البته پدر من ریشم داشت
اینم با ریش دیدمش!/ تصویرها تاره و اگه بخوام صاف ببینم ساید چند روز بیمار باشم و انرژی زیادی میخواد
اینکه میخوام خودتونم کمکم کنید...فقط بدون عالم به همه چیز خداست