دوست بزرگ من نه منجم هست نه فالگیر
تنها خواستم یه عده بچه شیعه بفهمیم که عالم صاحب داره و امشب شب میلاد صاحبشه.
اهل نماز هستید هدیه کنید به خانم فاطمه و مادرش حضرت نرجس خاتون.
اگه نماز خونم نیستید
عین من گناهکارید لفظی بگید تبریک..اونا میشنون
و تو دلتون بگید پسر فاطمه دوست داریم..نگاه به دلمون کن
نه رفتارمون!!
به برکت این روز مبارک مشکلات همه حل میشود یاعلی/دو بچه در طالع هست