2777
2789
ببین بخدا حضوری فقط میتونم بگمولی حس الانم میگه یه غم و شوری هست که از سمت تو ولی از سمت اون خیلی نی ...

عزیزم میشه درخواست دوستیم قبول کنید خصوصی بپرسم؟؟اون اتفاقی دلم میخواد امشب میفته اگر نه کی؟؟تماس یاsکه منتظرشم امشب میشه اگر نه کی میشه؟؟ممنونم گلم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من حضوری چشمم ببندم میگم میتونم ببینم گاهیولی واسه خودم اصلا نمیتونم نمیدونم چرا

میشه جواب من رو بدید لطفا؟؟امشب اتفاقی دلم میخواد میفته اگر نه کی میفته؟؟تماس وsکه منتظرم امشب میشه اگر نه کی انجام میشه؟؟عزیزم برات صلوات میفرستم اگر درخواست دوستیم قبول کنید خصوصی بگم بهت ممنون میشم

نمیدونم چقدر درسته ولی چشم/برف رو دوست داری و چایی خوردن در اون یا کلبه چوبی کلن شخصیت رویایی داری و ...

دوستم منم میگی کی باردار میشم چی حس میکنی.

نی نی اخه پس کی میای🥺 اگه بدونی آبجی برات چیا خریده اگه بدونی مامان یواشکی برات چیا خریده زودتر بیا..اگه بدونی آجی تو راه مدرسه همش میگه چرا من فقط تنهام بیا دیگه.👧👶🏻👨‍👩‍👧‍👧خدایامنتظر معجزه بزرگت هستمهرکی امضام و خوند واسه حاجتم یه صلوات مهمونم کنه....انشالله یه روزی تیکر بزارم بگم دیدین منم  باردار شدم  خدایا سپردم دست خودت خودت درستش کن

کمتر از ۶ ماه

انشالله خدا از دل وزبونت بشنوه انشالله... اخه خیلی ساله منتظرم و دلشکستع دعام کن.... منم واست صلوات فرستاذم

نی نی اخه پس کی میای🥺 اگه بدونی آبجی برات چیا خریده اگه بدونی مامان یواشکی برات چیا خریده زودتر بیا..اگه بدونی آجی تو راه مدرسه همش میگه چرا من فقط تنهام بیا دیگه.👧👶🏻👨‍👩‍👧‍👧خدایامنتظر معجزه بزرگت هستمهرکی امضام و خوند واسه حاجتم یه صلوات مهمونم کنه....انشالله یه روزی تیکر بزارم بگم دیدین منم  باردار شدم  خدایا سپردم دست خودت خودت درستش کن

میشه جواب من رو بدید لطفا؟؟امشب اتفاقی دلم میخواد میفته اگر نه کی میفته؟؟تماس وsکه منتظرم امشب میشه ...

سلام خدمت شما و همه بزرگواران امروز برای همه ما روز فرخنده ای هست! منجی و امام ما میلادش هست تنها دو رکع۵۶ع

دوستم منم میگی کی باردار میشم چی حس میکنی.

دو رکعت نماز هدیه به حضرت فاطمه و نرجس خاتون کنید/من نگاه کردم و به همت مولایم جناب علی از امام عصر عیدی رفع مشکل شیعیان و محبین و خواستم، لطفن غافل نشید ! فراموش نکنید خدا به بنی اسرائیل وقتی سخت گرفت که دهن کجی کردن..یاعلی

شاید نتونم جواب همه رو بدم..و واقعا اذیت میشم

ولی اینکار و بکنید/نماز و میگم بخونید و تبریک بگید به اهلبیت..انشالله عیدی فرج و رفع مشکلات همه ما هست


الامام رفیق و شفیق🌱

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

روزه

nahid9915 | 47 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز