2777
2789
عنوان

جواب خیانت

310 بازدید | 36 پست

واقعا جواب خیانت سکوته و بی تفاوتی؟ خیلی سخته 

دلم میخواد بهش پی ام بدم هر چی دلم میخواد بارش کنم ولی فایده نداره دلم میخواد زجر بکشه بسوزه

میگن دعایی نی نی سایتی ها میگیره برام دعا کنید که به چیزی که براش تلاش کردم برسم🍓🤍🌱 اگه دعا کردید ریپ بزنید تا براتون صلوات بفرستم🤍✨️

ترکش کن

🌝تو لایق بخشش نبودی، اما من لایق آرامش بودم، پس بخشیدم.تو لایق احترام و ادب نبودی، من نخواستم شخصیت خودمو زیر سوال ببرم، پس در جواب بی احترامی، درست برخورد کردم. تو لایق کمک من نبودی، من لایق انسان بودن بودم، پس هرکاری از دستم برومد برات انجام دادم. تو لایق توجه من نبودی، من لایق روح آزاد و قلب سبک بودم، پس ابرازش کردم.تو لایق بودن توی زندگی من و خاطراتم نبودی، من لایق داشتن تجربه های سخت، درس گرفتن و قوی شدن بودم پس خدا تورو سر راهم گذاشت .🌱 اکانت موقتا دست ۳ نفره

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگه شرایط هست بدون شک کات

خیانت یکی از بدترین کارهایی که ینفر می‌تونه انجام بده

احترام، احترام میاره اگه جوابت رو ندادم به شعور و عقل نداشتت یه نگاهی بنداز👄🩷زندگی سخته ولی خوشحال باش یه پان(پانترک، پانلر، پانکرد، پانعرب، پان بلوچ و خلاصه از این دسته حیوانات) مجازی خر نیستی که دروغ میگه و خودش باور میکنه بقیم خرم فرض میکنه( انواع تجزیه طلب) ا🤡🚮الو الو😝🤙🏽درحال گای_ش تجزیه طلبیم بعدا زنگ بزن❤️🔥🤙🏽 این یه روزه بده نه یک زندگی بد، اینا خیلی باهم فرق دارن❄️✨️گاهی دونفر باید کمی از هم فاصله بگیرن تا بفهمند چقدر نیازمند برگشتن به هم هستند💗

ترکش کن

ترکش کردم

میگن دعایی نی نی سایتی ها میگیره برام دعا کنید که به چیزی که براش تلاش کردم برسم🍓🤍🌱 اگه دعا کردید ریپ بزنید تا براتون صلوات بفرستم🤍✨️

بی هیچ حرفی فقط بزار و برو

هر چی بیشتر حرف بزنی بیشتر نشونه ضعفه

مطمئنم گفته بودی : با توعم تا روز مرگ 🫂 من فقط شک میکنم گاهی ... مبادا مرده ام 🪦 چه کردی با دل و جانم💔 که من از ریشه ویرانم 🍂 کمی با من مدارا کن🥲 مگر من خاک ایرانم 🫠

اگر فکر می‌کنی چیزی با این کارت تغییر میکنه انجامش بده 

مثلا تو پیام بدی و اینا زمان برمیگرده اون خیانت نمیکنه !

یا اصلن اونم زجر بکشه چیزی عوض میشه اونوقت توهم شبیه اون میشی و باعث آزار یکنفر میشی حتا اگرم آدم آشغالی باشه

شانس برای کسیه که تا لحظه آخر تلاش میکنه 🌸

اگه شرایط هست بدون شک کاتخیانت یکی از بدترین کارهایی که ینفر می‌تونه انجام بده

دقیقاا کات کردم بلاکه ولی دلم میخواد انتقام عشقمو از بگیرم

میگن دعایی نی نی سایتی ها میگیره برام دعا کنید که به چیزی که براش تلاش کردم برسم🍓🤍🌱 اگه دعا کردید ریپ بزنید تا براتون صلوات بفرستم🤍✨️

ترک کن حذف کن. مثل یه آشغال پرتش کنه سر جاش.. اگر تو هم کاری مثل اون انجام بدی فرق بااون نداری. پس ارزش خودتو پایین نیار

زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست. آنقدر سیر بخند که ندانی غم چیست👌🏻
بی هیچ حرفی فقط بزار و بروهر چی بیشتر حرف بزنی بیشتر نشونه ضعفه

خیلی خستمه حالم بده

میگن دعایی نی نی سایتی ها میگیره برام دعا کنید که به چیزی که براش تلاش کردم برسم🍓🤍🌱 اگه دعا کردید ریپ بزنید تا براتون صلوات بفرستم🤍✨️

جواب خیانت با خیانت همین

این راهکار غلطه لطفا رواج ندید.. اونوقت ارزش انسانیت چی میشه. اگر این کارو. کنه فرقش با اون خیانت کار چیه

زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست. آنقدر سیر بخند که ندانی غم چیست👌🏻
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز