2777
2789
عنوان

ترسناك

940 بازدید | 96 پست

قبلن گفته بودم ب جن و اينا معتقد نيستم خيلي اتفاقا هم افتاده  و ديدم نپذيرفتم.الان خرس دخترم چند بار صداش در اومد در صورتي ك تا فشارش  ندي صدا نميكنه سه بار .ميخام نترسم بروم نيارم اما نميشه .

جن ه حوصله ش سر رفته داره بازي ميكنه 

بدترين حالت ماجرا اين است كه طاقتمان تمام شود و به روي خودمان نياوريم و تا زمان مرگ ادامه دهيم خيلي ها اينطور زندگي ميكنند دست انداز كم طاقتي را رد كرده اند و افتاده اند توي سرازيري عادت ...اوريانا فالاچي

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم چرا الکی جو میدی اسباب بازی،های دختر منم خیلی شده تا حالا خودش صدا داده اتصالی میکنه &nbs ...

يعني هر ١٠دقيقه ي بار اتصالي ميكنه؟اونم بدون باطري؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

يعني هر ١٠دقيقه ي بار اتصالي ميكنه؟اونم بدون باطري؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیگه حالا که علت گفتیم جنایی نکن عزیزم موضوع رو

یک بوسه برای قلبم یک بوسه برای تو یک گلبرگ با عطر شعرم همراه نامه های تو
اين وقت صب؟خاب نداره؟

جن ها شبا بيدارن 

روزا ميخوابن👹

بدترين حالت ماجرا اين است كه طاقتمان تمام شود و به روي خودمان نياوريم و تا زمان مرگ ادامه دهيم خيلي ها اينطور زندگي ميكنند دست انداز كم طاقتي را رد كرده اند و افتاده اند توي سرازيري عادت ...اوريانا فالاچي
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز