2777
2789
عنوان

زندگی در ترکیه🙀🙀🙀

1354 بازدید | 51 پست

پسرعموم با زنش مهاجرت کردن ترکیه

زنشم فامیله از طرف پدری رابطه خوبی باهم داریم

امروز کلی تصویری باهم حرف زدیم

در مورد ترکیه ازش پرسیدم...

بچه ها بخدا خیلی داغون تر از ایرانه

گول این تبلیغاتو نخورین البته من خودم چون

خیلی مطالعه دارم اینارو میدونستم

فقط خواستم بگم شمام بدونین

ترکیه نرخ ترم بالاس تازه مردمشم خیلی 

فاشیستن

من خیلی  دوست دارم اداب فرهنگ هرکشوری بدونم

تا اینجای که تحقیق کردم کشور سویس خیلی خب بوده

چنین تاپیکای تو نی نی سایت لازمه

اگع سوال دارین بپرسین جواب میدم

جوابامم همه علمی نقطیه الله بختکی جواب نمیدم

من کاربر قديمي سایتم هیچ مردی حق نداره تو تاپیکای من بیاد

ترکیه از رئیس جمهورشون تفکرات مردمشم مشخص میشه

عزیزان من این روزا ادبیاتم رو کاملا از دست دادم لطفا از بحث کردن های بی مورد با بنده بپرهیزید تا شرمندتون نشم تمام کاربری های کردستان زیبا متعلق به منه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دقیقاااا 

مردم ایران فکر میکنن فقط به خودمون ظلم شده 

در واقع ظلم هم شده اما بقیه کشورها هم مشکل خاص خودشونو دارن

 میشه برای حاجترواییم یه صلوات بفرستی🌼💖 خواهرم و دختر خالم  تعلیق شد اومده رو این اکانت نوبت اینه🙄 وای بحالت تعلیق شم هااااا 

اره میدونیم همسایه ماهم رفت بعد مدتی برگشت گفت خیلی افتضاحه باز همینجا شرف داره به ترکیه

اره بابا خیلی داغونه امنیتشم صفره

من کاربر قديمي سایتم هیچ مردی حق نداره تو تاپیکای من بیاد

دقیقاااا مردم ایران فکر میکنن فقط به خودمون ظلم شده در واقع ظلم هم شده اما بقیه کشورها هم مشکل خاص خ ...

ترکیه اصلا امنیت نداره حالا پسرعموم اونجا مهندسه میخوام بگم وضع مالیشون اونجا خوبه ولی زنش میگه امکاناتش صفره

من کاربر قديمي سایتم هیچ مردی حق نداره تو تاپیکای من بیاد

ترکیه به درد زندگی نمیخوره که 

به درد مسافرت میخوره و اونایی که مجبورن مدتی ترکیه بمون بعد برن اروپا 

وگرنه ترکیه که به درد زندگی نمیخوره 

به نام حضور آنکه هستم  ❤️به نام حضور روح إلهی که من هستم  ، به نام همه موجودات صعود یافته نور ، به نام کنفدراسیون کهکشانی نور ✨ 

اره میدونیم همسایه ماهم رفت بعد مدتی برگشت گفت خیلی افتضاحه باز همینجا شرف داره به ترکیه

اره بدم میاد من

من کاربر قديمي سایتم هیچ مردی حق نداره تو تاپیکای من بیاد

منم خیلی شنیدم ک جای خوبی نیست برای زندگی اغلب ماها بخاطر جو سریال هاش فکر می‌کنیم وای اینا همه چیزشون عالی و تو رفاه کاملن در صورتیکه نرخ تورم توش بالاست و خیلی چیزای دیگه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  13 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  12 ساعت پیش