2777
2789
عنوان

بیبی

1184 بازدید | 142 پست

سلام دوستان پنج روز مونده به پریم امروز با ناامیدی تموم رفتم بیبی زدم ولی انگاری یه هاله خیلی خیلی خیلی کم رنگ دیدم یعنی میشه که اتفاق افتاده باشه یا توهم زدم😩😩😩ازوقتی دیدم دست و پاهام داره میلرزه شما میبینید یا من توهم زدم؟؟؟

خوش اومدی به زندگیمون بهترین بهونه نفس کشیدن😍😍😗😙

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منم میبنم. مبارکه گلم.  چند وقته اقدامی عزیزم


الان که دلت شاده منم دعا کن خدا دلم رو شاد کنه. خونه دار بشم.

با دو دسته آدم نمی شود بحث کرد : بی سواد و با سواد (( سمفونی مردگان، عباس معروفی))
چهارماهه عزیزم 

برای منم دعا کن که نی نی تو دلم باشه. 

۴ روز مونده به موعد. فردا پس فردا ممکنه بیبی بزنم اگه خدا بخواد. برام دعا کن هاله خوشرنگ بندازه و خدا بحق این لحظه به هممون سالم و خوشگلشو بده.

💚خداجونم هزاران بار شکرت.👸
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792