2777
2789
عنوان

بیبی

| مشاهده متن کامل بحث + 1184 بازدید | 142 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ازیتا جون مشکوک شد

نگران نباش چون هنوز خیلی مونده تا موعدت .و اینکه من هیچ هیچ علایمی ندارم فقط دوروز میشه یکم گرگرفتکی دارم دیشب تپش قلب شدید گرفتم .تو علایمی داری ؟؟مخصوصا حالت های پری؟؟؟

امیدوارم هرکسی ک منتظر نی نی هستش خدا بزودی بهش یه نی نی خوشکل بده بگو آمیییین    دوستان لطفا درخواست دوستی ندید قبول نمیکنم ،ممنون میشم اگه سوالی دارین توی تاپیک های خودم یا خودتون ازم بپرسین 😊
نگران نباش چون هنوز خیلی مونده تا موعدت .و اینکه من هیچ هیچ علایمی ندارم فقط دوروز میشه یکم گرگرفتکی ...

اره من سرشار از علایمم😅حالت پریودی دارم ترشح غلیظ سفت مانند سفید دارم.سینه هام درد میکنه.زیاد راه میرم نفسم بالا نمیاد.خوابم میاد همش.ادرار تند تند میرم

خوش اومدی به زندگیمون بهترین بهونه نفس کشیدن😍😍😗😙
اره من سرشار از علایمم😅حالت پریودی دارم ترشح غلیظ سفت مانند سفید دارم.سینه هام درد میکنه.زیاد راه م ...

انشالله بهت احتمال ۹۹%۹۹میدم حتما بارداری .حتما حتماااااااا 😍😍اون یک درصد هم بخاطر اینکه هنوز موعدت نشده .انشالله پری هم نیادوقتی جواب آزمایشت مثبت بشه اون یک درصد هم تکمیله

امیدوارم هرکسی ک منتظر نی نی هستش خدا بزودی بهش یه نی نی خوشکل بده بگو آمیییین    دوستان لطفا درخواست دوستی ندید قبول نمیکنم ،ممنون میشم اگه سوالی دارین توی تاپیک های خودم یا خودتون ازم بپرسین 😊
ایشالا توهم یه زایمان اسون داشته باشی عزیزم.و قدمش خیر باشه

پریسا جون سلام خوبی

چطوری 

توام درد پریودی داری ؟؟؟

من شکمم خیلی تیر میکشه معدم هم 

دیشب درد پریودی داشتم و دلپیچه هم دارم 

توام اینجوری هستی؟؟

فردا میری آز؟؟

منم میخوام برم

My LIfe,My ChoIceS,My mIstakeSMy LessOnS,NOT yuoR busIness.
پریسا جون سلام خوبی چطوری  توام درد پریودی داری ؟؟؟ من شکمم خیلی تیر میکشه معدم هم  دی ...

سلام عزیزم.اره منم خیلی درد پریودی دارم و دلپیچه میگیرم یهو.خلاصه سرشار از علایمم .اره فردا میرم از .منتظر خبرت هستم پس 

خوش اومدی به زندگیمون بهترین بهونه نفس کشیدن😍😍😗😙
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792